hva hører du på cerwin vega? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Leeeenge siden jeg eide cerwin vega (at-100) men jeg har mange gode minner F.eks. spilte mye Michael Jackson's cd "dangerous" på de og det var helt vanvittig bass. Skrikete lyd men da skrudde jeg bare ned diskanten på både forsterkeren og høyttalerne. Da ble det bedre. Men moro med så mye bass da (15" pr. ht.).

Newcomer drake one sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Er dine ører referansen på Dire?
    Var det det jeg sa da?

Det låter ikke bra på CV.

det er min mening.

om du mener noe annet må du jo få lov til det.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av drake one
    Var det det jeg sa da?

Det låter ikke bra på CV.

det er min mening.

om du mener noe annet må du jo få lov til det.
    Jeg hører ikke på Dire, annet enn Money for nothing en gang i tiåret. Og da låter det mer enn greit nok for min del.

Intermediate Tigerberget sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,803
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har blitt så gammel nå at Cerwin Vega CD 90 var konge på fritidsklubben hvor jeg vad DJ. En vakker dag hang AT 100 i taket! WOW..en ny modell!!

....ja det var sist jeg hørte på Cerwin Vega..

Newcomer CW-Sephiroth sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trance

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av scanspeak
    ikke for å starte noen stor debatt men det var godt du skrev hva hører dere på.og ikke hva slags musikk ....trance-tecno regner ikke jeg som musikk..mere en sammensetting av kunstige elektroniske lyder..dette er laget av programerere og ikke musikkere etter mitt syn..dette igjenn er vel lett å gjenngi fordi det er kunstige lyder som man ikke kan samenligne med ett reelt instrument......derfor er mange som deg heldige da det ikke er så nøye med lyd karakteren bare det er bra med bass og det spiller høyt..kasse resonanser osv.. er dermed ikke det største temaet for deres bruker definisjoner..lykke til med "kanon lyd "bokstavlig talt..hehe. ikke bry deg om kritikken..spill deg bare ikke helt døv:twisted: kommer nok til å bli noe forandret musikksmak med årene vil jeg gitte...da vil nok ikke cv. stå høyest på ønskelisten lenger vil jeg tro....mvh
    Hvorfor gidder du å starte en debatt da? Trance er laget på data, men kan kalles musikk fordet. Geez, folk som deg irriterer vettet av meg. Hva av trance har du hørt på tør jeg spørre? Er mange som har mening som deg, men når jeg viser dem ekte trance, så syns de faktisk det ikke er så værst.

Hvis du tror dancen på radio'n er trance, så ville jeg sjekket ut noe ordentlig syre. Anyways, det staves techno.

Trådstarter: Klipsch funker fett med trance det, og vil ikke tro det blir en veldig dårlig mismatching med BW heller

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vel fortalt dette ført, men en kompis som omtrent KUN hører på Metal, var innom HFK Trondheim når han skulle handle HT. Følgende HT'er ble testa;
    CV VE-12F, CV CLS-10, CV CLS-12, Dali Concept 8, B&W 603 S3 og B&W 604 S3.

For å si det mildt - i sammenligning så hørte ikke CV'ene ut i hele tatt, de hadde ikke sjans til å henge med Conceptene. Prøvde også ett par Tiesto-spor på CV'ene, og du verden så moro det var! Men på Dimmo, Nigtwish, og resten av metal-cd'ene hadde de ikke mulighet til å henge med.

Var forsåvidt på fest nå i disse juletider, hvor det sto ett par 8" fra CV. Og etter x antall timer med variert musikk på høyt volum, ble det veldig skrikende og slitsomt i lengden.. Det er hvetrfall MIN mening.

Active scanspeak sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    368
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :-D [QUOTE=Lil-H]Hvorfor gidder du å starte en debatt da? Trance er laget på data, men kan kalles musikk fordet. Geez, folk som deg irriterer vettet av meg. Hva av trance har du hørt på tør jeg spørre? Er mange som har mening som deg, men når jeg viser dem ekte trance, så syns de faktisk det ikke er så værst.

Hvis du tror dancen på radio'n er trance, så ville jeg sjekket ut noe ordentlig syre. Anyways

hei hei du vet jo godt at ikke ace of base ol..(hehe) ikke er trance..broren min digger trance...reiser på trance party osv..og jeg har
    hørt og blitt demonstrert masse som vistnok er det hotteste innen sjangeren ...men jeg takker som oftest for meg før han nesten får begynt....handler jo ikke så mye om musikalitet men mere om en rytmemaskin på full guffe men som skrevet så er det vel pr. definisjon musikk.......ikke hiss deg for mye opp da:-D

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •