polk monitor serie

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

polk monitor serie

jeg har denon AVR3805 receiver, polk monitor 30 på siden, monitor40 bak,monitor70 front og cs2 center,( nad216 forsterker driver en audiobahn 15" bilsub) og spørsmålet mitt er om noen tror jeg har for liten forsterker til mine høytalere? synes lyden i front er litt uklar på høyt volum, når jeg spiller i stereo da, virker kanskje som dem får for lite strøm eller spiller dem bare sånn tro? lurer på om jeg skal prøve min nad216 på dem.

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stensheim
    jeg har denon AVR3805 receiver, polk monitor 30 på siden, monitor40 bak,monitor70 front og cs2 center,( nad216 forsterker driver en audiobahn 15" bilsub) og spørsmålet mitt er om noen tror jeg har for liten forsterker til mine høytalere? synes lyden i front er litt uklar på høyt volum, når jeg spiller i stereo da, virker kanskje som dem får for lite strøm eller spiller dem bare sånn tro? lurer på om jeg skal prøve min nad216 på dem.
    Det er vel bare å prøve vel? ikke verre enn å koble tilbake om det ikke er bedre. Du kan også bi-ampe sone-2 utgangene til fronthøyttalerne om det er bi-wire innganger på fronthøyttalerne. Da skulle de få mengder av strøm.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, da har jeg prøvd og bi-ampe polkene med sone 2, ble skikkelig bass i dem men lyden er ikke helt bra. for dårlige diskanter tror jeg da. når jeg bi-ampa så ble det forsterker støy på lavt volum(during) så jeg koblet dem slik dem var.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •