Cerwin vega HD-63 høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin vega HD-63 høytalere

Jeg holder på å pusse opp leilighet og trenger noen gode høytalere til hjemmekino/musikk. tenkte å kjøre 5.1

Jeg har kikket noe på disse CV HD-63 Høyttaler - Høyttalersystem | Hi-Fi Klubben: CERWIN-VEGA HD-63 Høyttalersystem

Noen som har noe erfaring med disse? er det god "fyldig lyd" i dem?

Tenkte kanskje å gå for en annen sub, f eks CERWIN-VEGA CLS-12SX, det virker som denne har flere muligheter for innstilling..

en av grundene til at jeg ser på disse et at de ikke bygger så mye i dybden, noe som spiller en del rolle i min stue, spesielt på bakhøytalere da....

Om noen har erfaringer/meninger om disse så hører jeg gjerne fra dere.. evt om det er noe dere mener jeg heller burde velge i ca samme prisklasse... ca 7.000

Jeg lurer også på hvilken forsterker jeg skal velge. Frister selfølgelig med de nye HD formatene for lyd som dolby trueHD og dts master audio... kunne også tenke meg en med multirom-mulighet...- noen forslag?

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    en kopiss var å hørte på de der han mente at de spilte meget fint for å være cerwin. han kjøpte subben i den serien å den spiller meget bra

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også nysgjerrig på denne satelitten. Trenger 2 bakhøyttalere som bygger lite, og som har et utseende som ikke skremmer samboeren min

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var innom hifiklubben i dag og hørte på dette settet.
    Jeg er ingen ekspert, men jeg syns det var utrolig bra, spesielt på film. på musikk var det helt ok, nok til mitt bruk vil jeg si, men det var som sagt på filsiden den var virkelig imponerende, nesten som å sitte på kino, og det til tross for butikkens store lokaler. Jeg hørte det med en denon 2808, men de er såpass lettdrevne (95 db!)at jeg tror jeg sparer meg noen tusinger og går for enten 2308 eller onkyo sr605... noen som har noen tanker på disse valgene av forsterker? er onkyo noe å satse på eller er det jalla?
    vurderte også yamaha v861, men den oppskalerer ikke til 1080p, og det vil jeg gjerne ha..

noen andre ideer til en passende forsterker?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sammenlign onky vs denon så ser du lett hvilken du bør velge. onkyoen har nok litt mer effekt.. men!! denonen mangler bare en kalkulator så har den alt =D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •