Dali Concept 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali Concept 6

Jeg lurer på om jeg skal kjøpe Dali concept 6 fronthøytalere, dali concept subwoofer, dali concept bak høytalere og dali concept senter høytaler.. er det noen som har kjennskap til disse? har tenkt å ha hjemmekino snart, men har ikke TV enda:-? men håper den kommer snart.. har noen gamle høytalere jeg ikke vet hva heter, men de spiller IKKE bra! har hørt på dem syns de låter bra, men vil vite litt om dem før jeg kjøper dem.. trenger svar fort siden de er på salg nå:-D

takker for alle svar!

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Concept er en god serie for prisen Subben er ingen vinner i sin prisklasse derimot, der ville jeg søkt litt rundt på forumet å sett på alternativ fra fks xtz og den overomtalte svs

Men vill tipse deg om å ta en tur på hifi-center kjeden å lytte til Qln Artech serien, en utrolig morsom serie! Har selv hatt concept 6 i sin tid, men hadde valget stått mellom disse to hadde jeg lett tatt artech. Den har en fryktelig morsom spillestil som passer utmerket til både film og musikk!

Eneste minuset med begge disse to seriene er at centeren kan bli litt svak i forhold til fronter. Lykke til

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom hifi-centerkjeden og hørte på QLN artech 8, men jeg hørte dem i et mye større rom:-| hadde faktisk tenkt å kjøpe dem, men jeg leiter litt etter brukte og QLN-ene er ikke til salgs nå (brukt altså) mens concept er:-D men jeg har ikke så stort rom (ca 10m2) så det kommer nok en del lyd uansett

men takk for hjelpen alikavel

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med northridge serien til jbl? det er noen helt sinnsyke tilbud på den hos hificenter kjeden nå.

skal selv kjøpe en sub dær som har ordinærpris på 5495, men er satt ned til 2295. høyttalerne er det også meget gode tilbud på.

sjekk det på nettsidene deres!

mvh
    stian

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikk å lytt på de, i mine øyne er kan ikke den serien måle seg med verken concept el artech. Masse lyd, ingen kontroll på verken diskant eller mellomtone.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Nye høyttalere!

Jeg skal kjøpe meg fullt sett med høyttalere. Har vurdert Dali/JBL/klipch men vet ikke helt hva jeg skal velg. Hadde håpet på et budsjett under 15K. Har nå et par Proson R69SA mn føler dissse er mer rølpefest-høyttalere, noe jeg leste en plass her inne også. Høyttalerne skal drives av en H/k AVR 7500 og står stua(ca50m2) Får å få best mulig filmopplevelse, hva bør jeg velge?? Fronthøyttalerne må selvfølgelig også være brukbare i stereo for musikk.8)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •