Cerwin vega cls 215 VS Proson Stratego 215 RR

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin vega cls 215 VS Proson Stratego 215 RR

lurte på om noen hadde erfaring med disse merkene å hva som er best?

har selv cerwin vega å aldri hatt noe bedre, men en kamerat har proson å påstår det er bedre!!

jeg har cerwin vega a-serie 1,5kw effekt forsterker brokoblet med 2,6kw effektforsterkern.
    han har nad c372 brokoblet med nad c272 effekt forsterker

noen som har hørt eller prøvd begge deler? så man får avklart dette en gang for alle hva som er best!!

selv mener jeg cerwin vega cls 215 er det beste what so ever mellom disse 2 uten tvil!!:-D

håper på svar av folk som har peiling å ikke folk som bare tror ditt å datt!

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg skjønner ikke "problemet", det er jo bare å ta en lyttetest. Gjerne i samme rom med begge anleggene hvis dere har mulighet.

Hvis vi skal tro de andre utsagnene her på forumet, spiller Prosonene noe "penere" men kommer til kort når ørevoksen virkelig skal smeltes. Da er det CV! som gjelder. Det står mye om dette i den "offisielle" Proson 215 tråden.

Når det gjelder pris på Proson'ene er de meget gunstige, man får nesten tre par av de på ett par CV!. Med litt billige PA amper blir det en uslåelig kombo når det kommer til "BANG FOR THE BUCK".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •