802D vs Alto - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 42 av 42

Tråd: 802D vs Alto

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Whitedmon
    Hei!

Var vel den som var mest frelst på Revel i hele Norge før og stod i bræsjen for å få de inn på det norske markedet!

Problemet er jo at prisen på den nye serien er gått opp 30%! et par studio II koster jo nå rundt 130", mens OMD-28 kostet meg noe under veilprisen på 75000.-
    Det er jo nesten halv pris!, ble halv pris med hva jeg kom ut med av tilbud.

Revel F52 er jo helt håpløs, krever vanvittig med arbeid for å få dem til å låte bra.

Mine første Revel var F30, noe innesluttet i toppen, men til dags dato det beste jeg har hørt til under 35"

Ville nok heller kjøpt med Studio II enn 802D, om jeg først skulle brekke av 100"
    Ja prisene på revel her i Norge er STIVE! at Ultima 2 serien har økt med latterlige 30% er synd, for det er fantastiske høyttalere.
    Hvis du ikke har hørt Ultima Studio så er du velkommen til en lyttesesion, da kan du få hørt Voice og Embrace også om du vil.

Newcomer Whitedmon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Revel!

Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Ja prisene på revel her i Norge er STIVE! at Ultima 2 serien har økt med latterlige 30% er synd, for det er fantastiske høyttalere.
    Hvis du ikke har hørt Ultima Studio så er du velkommen til en lyttesesion, da kan du få hørt Voice og Embrace også om du vil.
    Er nok helt riktig Revel studio er en bra høytaler, men den kan ikke skaffes lengre. Har forsøkt.
    Fikk tilbud på et nytt par, da de gikk ut til 65000.- hadde desverre ikke peng da.

Elac har jeg jo også hørt mye bra om, men har aldri hørt dem selv.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •