Valg av hjemmekinokonfigurasjon - hjelp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Valg av hjemmekinokonfigurasjon - hjelp!

Hei,

Har akkurat kjøpt meg en ny Harman Kardon AVR 347 Reciever. Til denne skal jeg ha et par fronthøytalere, en sub og bakhøytalere. Ønsker at konfigurasjonen skal se stilig ut, og ende på en pluss minus 10 000. Til nå har jeg vurdert B&W 686 alternativt B&W685 i front, B&W LM1 bak. Har også vurdert en sub, men har ikke funnet en som også håndterer musikk like godt som "film" Rommet der anlegget plasseres er ca 23 kvm.

Bruksområdet for anlegget skal være hjemmekino, mediacenter (koblet til en mac mini) og bruk mot Xbox. Hovedsakelig vil konfigurasjonen bli brukt mye som rent stereoanlegg med avspilling av musikk via itunes. Musikk jeg hører mye på er ofte relatert til melodisk electronisk, chillout, kent/keane-ala rock osv.

Kriteriet for meg er altså at høytalerene ser stilige ut samtidig som de låter godt - da fruen kastet ut mine Dali 6006 høytalere som jeg forøvrig var svært fornøyd med lydmessig.

Innspill til foreslåtte konfigurasjon - alternativer? Alle gode forslag mottaes med takk

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hei og velkommen til forumet her skal du kjøpe nytt ville jeg kansje sett noe på det som selges på surround.no. feks noe som dette? Dynavoice Definition-pakke med sub i Sort farge

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •