Surroundreciever, to høgttalere og DVD til 20 000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer zephyr sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Surroundreciever, to høgttalere og DVD til 20 000

Det er på tide at mitt Logitech Z-5500-anlegg blir bytta ut.

Har tenkt lenge og vel på dette, men er enig med meg sjølv om at eg vil ha ein surroundreciever. Eg ser mykje film, har projektor og trur eg kjem til å angre om eg kjøper stereo. Når eg utvidar med fleire høgttalarar veit eg ikkje, inntil vidare kan eg bruke nokre billige eg har liggande.

Høyrer derimot veldig mykje på musikk, og der ligg hovudfokuset, å få best mogleg lyd på musikk. Høyrer stort sett på rock og metal, viktig med god bassgjengivelse, men god lyd er viktigare enn høg lyd.

Planen er å kjøpe følgande i første omgang:
    -
    Surroundreciever/forsterkar (er ikkje opptatt av radio)
    Fronthøgttalere
    DVD-spelar som og blir brukt som CD-spelar
    Kabler og plugger
    -
    Budsjettet er på 20 000, eg lurte på 10-15, men med surroundreciever må eg opp litt i pris. Samtidig er fronthøgttalarane hovudprioritet sidan eg høyrer mykje musikk. Det skal stå i stove på 40-60m².

Eg kjører mykje musikk frå PC-en, så det er viktig å ha gode tilkoplingsmuligheter der. Har ikkje noko superlydkort i dag, men det kjem med tida.

Har så langt blitt anbefalt følgande: Klipsch RF-62 og Harman/Kardon AVR 445.

Eg las noko om at AVR 447 kom over nyttår, er det eventuelt noko å vente på?
    Putta tråden her sidan det ikkje finnes ein fellestråd for komplette anlegg, blir litt vanskeleg å ha ein tråd for kvar komponent.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i og med at du hører mest på musikk, begriper jeg ikke at du i første omgang kjøper stereoforsterker som du senere kan bruke som effektforsterker i et surround anlegg. feks:
    Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: DALI IKON 6 Høyttalere
    Hjemmekino - DVD-spiller | Hi-Fi Klubben: DENON DVD-1940 DVD-spiller
    sammen med Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: DENON PMA-1500AE Integrert forsterker

da har du et kjempe bra stereo anlegg, og når du har råd til surround, kan du kjøpe billigere surround forsterker, pga at du har skikkelig effektforsterker.
    jeg trur at du vil ha mye mere glede av anlegget hvis du gjør det på denne måten i stedet for å kjøpe surround forsterker nå, noe som du ikke har bruk for før du har råd tll resten av høytalerene

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høyrest fornuftig ut, kan eg bruke stereoforsterkeren i lag med ein surroundforsterker seinare? Bruke stereoforsterkeren på frontsettet og surroundforsterkeren på resten?

Fronthøgttalerene er hovudprioritet, når eg utvider er uvisst.

Ikkje dumt å prøve komponenter frå same butikk, eg hadde håpt å fått prøvd og kanskje kjøpt anlegget til jul. Hifi Klubben i Bergen skulle vel kunne setje opp dette?

Tar imot alle forslag, om nokon er enig eller uenig så rop ut! Jo fleire meiningar jo betre.

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil absolut tru at HFK kan sette sammen dette så du kan høre selv hvordan det låter, eneste kravet for å bruke denne sammen med et surround anlegg senere er at surround reciveren du eventuelt kjøper senere har pre out som du bruker til å koble til denon forsterkeren

Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    60
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Korleis er Dali 6 i forhold til Klipsch RF-62/82?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •