Gulvstående Bose- høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gulvstående Bose- høyttalere

Heisann, jeg har et par gulvstående Bose 10.2 - høyttalere, som jeg kjøpte i Tyskland for ca 12 år siden. Jeg har forsøkt å finne noe tilsvarende, så jeg kan få en pekepinn for hva de evt kan selges for, da jeg har litt liten plass til dem. Har søkt meg blå på nettet for å finne denne modellen, eller lignende modell, men uten resultat. Den eneste gulvhøyttaleren fra Bose som ser ut til å markedføres i dag ser ut til å være 901-serien. Er det noen som kjenner til om 10.2-modellen noen gang er solgt i Norge, og som evt vet hva prisen var for denne? Noen forslag til hva jeg evt kan forvente å få for dem? Personlig synes jeg de de gir meget god lyd, de har også det såkalte "acoustimass-" systemet, som gir like god stereo i hele feltet mellom kassene, samt lufttrykk-kammer basert bass.

Newcomer apis_elektro sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Absurdio
    Heisann, jeg har et par gulvstående Bose 10.2 - høyttalere, som jeg kjøpte i Tyskland for ca 12 år siden. Jeg har forsøkt å finne noe tilsvarende, så jeg kan få en pekepinn for hva de evt kan selges for, da jeg har litt liten plass til dem. Har søkt meg blå på nettet for å finne denne modellen, eller lignende modell, men uten resultat. Den eneste gulvhøyttaleren fra Bose som ser ut til å markedføres i dag ser ut til å være 901-serien. Er det noen som kjenner til om 10.2-modellen noen gang er solgt i Norge, og som evt vet hva prisen var for denne? Noen forslag til hva jeg evt kan forvente å få for dem? Personlig synes jeg de de gir meget god lyd, de har også det såkalte "acoustimass-" systemet, som gir like god stereo i hele feltet mellom kassene, samt lufttrykk-kammer basert bass.

En pekepinn på dette finner du ved å legge ut en annonse på finn.no med bud ønskes, evt kan du håpe at qxl-brukerene er i godt humør.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •