B&w 803d - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 51 av 51

Tråd: B&w 803d

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja det virker nesten sånn. Syntes det er litt synd man får minimum eller 0 rabatt på HFK uansett. Syntes det er rettferdig og gi rabatt om man kjøper et dyrt oppsett. Om jeg hadde dratt på HKF og kjøpt meg 803D eller S, NAD M3 og cd spiller i samme serie utenom å få rabatt hadde jeg nesten blitt forbanna tror jeg. ALLE andre hifi sjapper smeller på noe rabatt når det handles så bra. Det er iallefall det jeg har opplevd.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det er litt oppsiktsvekkende at det er rabattene som avgjør hvor man handler anlegg og ikke produktene.

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Sitat Opprinnelig postet av tokland
    Synes det er litt oppsiktsvekkende at det er rabattene som avgjør hvor man handler anlegg og ikke produktene.
    Er vel egentlig ikke helt sant da. Med tanke på hvor mange her inne som har (Denon, B&W, Nad etc ) som har handlet disse produktene hos HFK uten å få rabatt. Inklusive meg selv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Jeg håper det er lyden man går etter og ikke rabattene

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Ja, får satse på at folk gjør det. Annent hadde jo bare vært dumt
    Men har opplev at man får med en signalkabel eller et par HT kabler hvis man handler for 30-40K. Men ikke av HFK. Har vel ikke direkte fått rabatt på selve produktene man har kjøpt. Man kan vel være litt runde i kantene. Men helt enig i poenget ditt.

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hmm..

Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Men synes du ikke det er litt betenkelig at en butikk bare kan bestemme seg å kutte kraftig i prisen på et produkt? Tenk på marginene de må ha når de kan barbere vekk mye av prisen og fortsatt tjene penger? Og om de setter høye priser bare for å kunne si "hei, du kan få litt rabatt", så tjener du jo ingenting på det, du får bare produktet til den prisen det burde hatt i utgangspunktet. Jeg vet om et par Hi-Fi sjapper som opererer på den måten, og det har jeg SÆRDELES liten sans for.
    Jeg mener ikke at jeg skal få en syk rabatt viss jeg kjøper ett par kabler. Men bruker jeg en del titusenere,syns jeg nesten dette bør komme automatisk. Vet ikke det med margin som du sier. For viss vi tar Merker som Klipsch, EC, Sonus Faber, KEF osvosv. Altså merker som flere har. Prisen er så si altid den samme fra starten av, men rabattene varierer altid. Så det at de har så altfor mye å gå på, er jeg ikke altid sikker på.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Såklart er det lyden man går etter Men skal du ute å handle dyrt,pleier i hvertfall jeg å gå rundt for å se og høre. Kjekt å så hvordan prisene kan variere fra butikk til butikk, som selger de samme merkene. Altid kjekt det da, fly litt rundt og se hvike priser butikkene gir deg Og det er vel her denne diskusjonen kommer fra, Hifi Klubben gir aldri, eller minimalt me rabatt. Jeg har hvertall aldri hørt om det

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den gang det var en butikk i gjøvik som het Terjes Lyd&Bilde kjøpte jeg dem Proson høyttalerne jeg har ståendes enda. Dem kosta vel 4 omtrent, men fikk dem for 2500,- med kabler :-)

Newcomer henriktes sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei trådstarter.

jeg tror jeg ville brukt noe annet på BW enn Hegel, selv om det sikkert blir ganske bra. tror komboen blir litt for analytisk og skarp, istede for varme og glød det er min mening og min smak

Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Jeg har lenge tenkt på å kjøpe meg B&W sine 803S, men satt her idag og tenkte, at hvorfor ikke spare litt lenger, å bare slå til med ett par 803D ?

Som skrevet tidligere i forumet på "receivere/forsterkere" , at jeg har lurt i å slå til med:

- Hegel CDP4A & Hegel H200.

eller..

- Electrocompaniet ECC-1 & Electrocompaniet ECi5.

Egentlig mest sist nevnte, de er det bare å levere inn til Resonans i Stavanger, hvor de kan få oppgradert dem til ett høyere nivå gjennom Electrocompaniet.

Spørsmålet er hva dere her inne tror om Hegel, eller Electrocompaniet til en høytaler som B&W 803D?

Håper på masse svar å meninger

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av henriktes
    Hei trådstarter.

jeg tror jeg ville brukt noe annet på BW enn Hegel, selv om det sikkert blir ganske bra. tror komboen blir litt for analytisk og skarp, istede for varme og glød det er min mening og min smak
    Hei du!

Hegel elektronikk er jeg 99% sikker på at jeg kjøper! Det syns jeg lyder helt fantastisk bra B&W var bare en av høytalerene jeg har sett på, jeg har 11 stk høytalere som jeg har sett på, og hørt en del av dem, har ikke fått hørt alle enda. Men skal lage en tråd på hvilke de 11 høytalerene er. Så kan folk være med å si hva de mener kan passe best til Hegel oppsette, og tilfredstille meg på best mulig måte med tanke på hvordan jeg vil de skal låte

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes utifra det jeg har hørt at DALI Euphonia MS4 er en bedre høyttaler enn B&W 803D. Dessuten er den billigere.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •