B&w 803d - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 51

Tråd: B&w 803d

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fikk gleden av å høre 803D her for ikke for så lang tid tilbake. Da ble det spilt med Parasound forforsterker og et par blokker fra EC. Dette spilte skikkelig bra. Jeg personlig syntes det spilte med en holografi som er veldig vanskelig å glemme. mellombass og dypbass kom skikkelig godt frem. Syntes også mellomtonen og diskanten var veldig behagelig samtidig som det var et veldig stort, åpent, varmt, og behagelig lydbilde. Men syntes fremdeles at et fullt EC sett spiller hakket bedre. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sitter selv på et par 803D, en høyttaler jeg virkelig har forelsket meg i. Spesielt etter jeg fikk svidd av nok kroner Parasound JC-1 monoblokker. Det er herlig kontroll over hvert element. Jeg har Rotel RSP 1098 som preamp, og Lyngdorf CD1 cd-spiller, før mono blokkene var på plass drev jeg alt med en Rotel RMB 1095 5x200w, den gjorde også en god jobb i to kanals stereo, men med JC-1 ble det så mye bedre hele veien, og skikkelig stram high-end bass, men det skulle vel bare mangle med tanke på 75000,-for et par

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

..

Hvem andre i Norge leverer B&W utenom Hifi Klubben ?

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen... Hi-Fi klubben skaffer seg alltid enerett på salg i landet på de produktene de selger...

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ahr..

Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    Ingen... Hi-Fi klubben skaffer seg alltid enerett på salg i landet på de produktene de selger...
    Der fikk jeg det svaret jeg tenkte meg, men ikke ville ha

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Der fikk jeg det svaret jeg tenkte meg, men ikke ville ha

Og glem rabatt hos dem!! "Vi stiller alle kunder likt." Blablabla...

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Er ikke mulig og få rabatt på HFK nei. Er vel to bedrifter som jeg kjenner til som får rabatt på HFK. Firma til kona og NRK.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slettet

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, det stemmer. Det jeg tenkte på! **** så latterlig å handle hos dem

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor skulle man egentlig få rabatt når man handler et par høyttalere? Jeg synes det er bra at de opererer med faste priser, og at ikke noen må betale i dyre dommer mens andre får høyttalerne til spottpris. Uansett tror jeg du får rabatter på tilbehør/kabler o.l. hos Hi-Fi Klubben

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1,841
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I dette landet vil det alltid være noen som klager samme hva slags linje butikker kjører... :-)

Anngående HiFi-Klubben, skjønner jeg ikke hvorfor det er så negativt at de aldri gir rabatter. Da blir det hvertfall likt for alle.
    Helt enig med andre her som sier at det hadde vært kjempekjipt og kjøpt hvis noen andre plutselig hadde kjøpt det samme for noen tusen billigere enn deg.

På det annen side selger de ofte demovarer, lagervarer, osv.
    Dette er jo kjempeprodukter (ok, kanskje de var fra i fjor, men også??) til kjempepriser!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    945
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av amunds
    I dette landet vil det alltid være noen som klager samme hva slags linje butikker kjører... :-)

Anngående HiFi-Klubben, skjønner jeg ikke hvorfor det er så negativt at de aldri gir rabatter. Da blir det hvertfall likt for alle.
    Helt enig med andre her som sier at det hadde vært kjempekjipt og kjøpt hvis noen andre plutselig hadde kjøpt det samme for noen tusen billigere enn deg.

På det annen side selger de ofte demovarer, lagervarer, osv.
    Dette er jo kjempeprodukter (ok, kanskje de var fra i fjor, men også??) til kjempepriser!
    *kjempepriser* ???

Har selv sett i hylla... maks tusenlappen i avslag på produkt som har vært demo og kanskje 1-2 år gammel... ikke noe kupp når utgangspprisen er 9000 kroner f.eks. er rimelig sikker på at de går med overskudd på salg av demovarene...

Newcomer motorpsycho sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg helt enig i uttalelsene til marsboer. B&W ene vill låte nydlig på EC elektronikk, og då vill eg vurdert EC 4.8 - 2xAW180 først og fremst. Dette er en konge combo!!! Drømmer om å bli eier av dette en gang
    NAD M3, er en bra forsterker med eg ville ikkje brukt den på 803D, men du er jo uansett ikkje noe fan av NAD så...
    Hegel er jo bra det også, aldri hørt noe sjølv, men mye posetivt lest Den sies å vere en klinisk nøktern formidler og som då ikkje "pynter" på signalet som då kanskje EC gjør. EC er er jo veldig varm og ikkje minst oppløst , men hegel er, vill kalle det for steril, som prøver å nøyaktig gjenskape det som kommer på inngangen på utgangen og då kanskje krever enda mer av kildene. ( sier ikkje at hegel ikkje er oppløst, men kanskje ikkje like varm og "god"

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stenvik
    *kjempepriser* ???

Har selv sett i hylla... maks tusenlappen i avslag på produkt som har vært demo og kanskje 1-2 år gammel... ikke noe kupp når utgangspprisen er 9000 kroner f.eks. er rimelig sikker på at de går med overskudd på salg av demovarene...
    Helt enig! Jeg personlig, kan i hvertfall gå på hvilken som helst annen lyd/bilde butikk og få skikkelig gode priser, og når butikken eg grei og gir deg litt rabatt! Kommer jeg i hvertall igjen, hyggelig å handle der da Ikke når du får den " nei, vi stiller alle kunder helt likt, ingenting å hente på denne her osvosv" ..

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av motorpsycho
    Må si meg helt enig i uttalelsene til marsboer. B&W ene vill låte nydlig på EC elektronikk, og då vill eg vurdert EC 4.8 - 2xAW180 først og fremst. Dette er en konge combo!!! Drømmer om å bli eier av dette en gang
    NAD M3, er en bra forsterker med eg ville ikkje brukt den på 803D, men du er jo uansett ikkje noe fan av NAD så...
    Hegel er jo bra det også, aldri hørt noe sjølv, men mye posetivt lest Den sies å vere en klinisk nøktern formidler og som då ikkje "pynter" på signalet som då kanskje EC gjør. EC er er jo veldig varm og ikkje minst oppløst , men hegel er, vill kalle det for steril, som prøver å nøyaktig gjenskape det som kommer på inngangen på utgangen og då kanskje krever enda mer av kildene. ( sier ikkje at hegel ikkje er oppløst, men kanskje ikkje like varm og "god"
    Jeg har ikke hørt Hegel på B&W! Men er enige i at den ikke er så varm og god på høytalere som EC er. Hegel er mer "rocka" om jeg får bruke det ordet. Og for min del liker jeg det. Men har fått ganske greie priser på diverse EC elektronikk og Hegel. Har nå plukt meg ut 11 høytalere som alle er i prisklassen 40-60 tusen, utenom Klipsch`s sine RF-83. Skal så høre på dem alle, og forhåpentligvis klare å sitte igjen med den jeg liker best på mitt til dagsdato kommende Hegel oppsett

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marsboer
    AKA monopol....

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    Helt enig! Jeg personlig, kan i hvertfall gå på hvilken som helst annen lyd/bilde butikk og få skikkelig gode priser, og når butikken eg grei og gir deg litt rabatt! Kommer jeg i hvertall igjen, hyggelig å handle der da Ikke når du får den " nei, vi stiller alle kunder helt likt, ingenting å hente på denne her osvosv" ..
    Men synes du ikke det er litt betenkelig at en butikk bare kan bestemme seg å kutte kraftig i prisen på et produkt? Tenk på marginene de må ha når de kan barbere vekk mye av prisen og fortsatt tjene penger? Og om de setter høye priser bare for å kunne si "hei, du kan få litt rabatt", så tjener du jo ingenting på det, du får bare produktet til den prisen det burde hatt i utgangspunktet. Jeg vet om et par Hi-Fi sjapper som opererer på den måten, og det har jeg SÆRDELES liten sans for.

Intermediate Globe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,358
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Var på HFK ganske nylig....fikk RABATT........de hadde laget drops som de gav ut...dropsene het:.....RABATT

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk med en kabel på kjøpet for halv pris(QED Qunex2) når jeg kjøpte min Denon 1720 for ca 1 år sida..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Fikk med en kabel på kjøpet for halv pris(QED Qunex2) når jeg kjøpte min Denon 1720 for ca 1 år sida..
    Da må jeg si du er en av få

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •