Sony Subwoofer WX900

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Subwoofer WX900

Noen som har prøvd denne? Fikk vanvittig bra omtale i siste nummer av DVD & Hjemmekino. Er liksom ikke Sony det første merket jeg tenker på når jeg skal kjøpe subwoofer. Men de kan sikkert når de vil! :wink:
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nok ikke prøvd den men er meeget skeptisk :?

Newcomer Hazzard sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har råd til produkt utvikling (prøving og feiling) og produksjon av gode høyttalere så er det Sony..

Tviler ikke et sekund på at denne er meget bra.

Intermediate cdrom sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan jo godt tenkes at hvis sony virkelig går inn for å lage et bra produkt så klarer de det sikkert.

Sony sier selv at de er så miljøbeviste og lager produktene deres så de trekker minimalt med watt. Det er jo ikke så bra.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge DVD&HK skal den klare 800 Watt RMS ved 20-200Hz. Det er ganske imponerende for en sub til den prisen. Og den veier tross alt 48 kg, så laget av papp er den ikke. Tror jeg skal se om jeg kan få hørt litt på denne om ikke så lenge.

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

WX900

Fikk låne denne suben til testing forrige helg, og jeg ble ihverfall overbevist!

Vanlig vis, når jeg ser Sony logoen på et hifi produkt går det en alarm i hodet mitt! Spesielt på reciver fronten har jeg vært borte i mye rart! Få recivere er så svake i forrhold til oppgitt effekt som sony sine (de billigere i hverfall)... Ikke no HK her nei Men denne suben var jammen et bevis på at de kan når de går inn for det!

La oss få en ting klart, dette er ikke en musikk sub! Den er relativt rask, og faktisk ikke alt for grøtete, til tross for de store elementene, men den er rett og slett for voldsom! Bassen stjeler for mye av oppmerksomheten til lytteren, også ved svært moderate lydnivåer. Har du et anlegg som ikke presterer noe særlig bass er det klart du kan med fordel ha på suben på lavt volum, men har du, som meg, store gulvhøytalere med god "bånn" fungerer det bedre å ha suben kun i LFE mode.

Til film er denne subben ganske enkelt det råeste jeg har prøvd, inkludert B&W ASW 800! Selvfølgelig ikke i nærheten av samme snert og kvalitet på bassen, men med en styrke og en kontroll som skremte vettet av meg Ringenes Herre ble nesten nervepirrende å se på, til tross for at jeg har sett den utallige ganger. Signs var som et mareritt, enda dette er en film med relativt lite bass. Til og med Bugs ble en ny opplevelse!

Det er ikke først og fremst den kontinuelige ytelsen som imponerer mest, men den dynamiske! Peak'ene slår i brystkassa som bølger i syden, og det kjennes ut som det blaffrer vilt i bukse bena! Dette er riktignok en sub for de lekene, ikke de kvalitetsbevisste, men en ting er sikkert; straks jeg får penger vet jeg hvor de går hen...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jøss! Var og hørte på den hos Sony-senteret her i uka og tror nok at jeg kommer til å gå for en sånn ja.

Noen andre som har fått hørt/testet den?

Det som irriterer meg er fargen. Når det gjelder Hi-fi komponenter til Sony så kan man som regel velge om man vil ha sort eller sølv/champagne, og hvorfor kan ikke denne også være sort!!!!!! Arrrgh!
    Pioneer LX86, Dali Evidence 470, Dali senterhøyttaler Suite C0.8, Bakhøyttalere: Amadeus Jubileum, Sony WX900 Subwoofer, Sony 46W4000 Tv, Sony CD-spiller CDP-X55ES ifra 1990 og en Sony BDP-S550

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •