Surround 5.0 system, Noen som kan matche Dynavoice M65,S5 og C5 i pris og ytelse?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Surround 5.0 system, Noen som kan matche Dynavoice M65,S5 og C5 i pris og ytelse?

Heisann, jeg har Onkyo 650 reciever og XTZ 10" sub. NÅ trenger jeg bare høytalere til dette. Jeg har begrenset med penger, så vil helst komme under 5000 for Front, center og bakhøytalere. Jeg har sett på Dynavoice M65 serien med S5 og C5 senter og bakhøytalere. Er det andre alternativer i denne prisklassen? som eventuelt er bedre?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kan jeg faktisk svært vanskelig tru, kjøper du disse så vil du omtrent garantert bli fornøyd. er du klar over at hvertfall front og bakhøytalerene kan kjøpes på netthandelen.no? du kan greit få høytalerene der til 70% av butikk pris...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisann
    ja har sett det, men det er bare dynavoice m65. Bakhøytalerene er S4 dvs de som er beregnet for F6, altså et nivå under. Men har sett en del på netthandelen ja så blir vel at jeg kjøper m65 fra der i så fall. Siden du sier det blir vanskelig å finne et som kan matche det så blir det vel til at jeg må kjøpe fra der.

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann

Har selv hatt M65/C5/S5 settet noen mndr. Veldig fornøyd til prisen. Jeg bestilte hos søta bror og hentet dem selv inn over grensen. Og derfor betalte jeg under 3.000 i norske kr hele settet...
    Högtalare, Hifi och Hemmabio på Fynda.se

Hvis budsjettet ditt er 5000, kan jo disse også vurderes:
    Köp Hemmabio (5.0-system) på Fynda.se: Dynavoice M-85 Paket (Calvados)

Har supplert dette settet med en XTZ 12".. Denne har jeg nettopp fått i hus, men den ga meg en rystende opplevelse, senest i går kveld. Så på THE INCREIBLES. Enkelte scener satte både gulv, vegger og magesekk i bevegelse. Det var helt rått!

mvh Kai

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hørtes meget interesant ut. Jeg bor i stavanger så jeg kan ikke kjøre over grensen å hente det jeg var også på hificenteret og fikk et pakketilbud på 5995 Qln Artech 6 med senter og bak. Ingen som har noe erfaring med dette? og hvor bra det er i forhold til M65/85?

Intermediate goldeneagle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke hørt dem, men når det er snakk om dynavoice m65\m85 så trur jeg garantert at du blir fornøyd. trur ikke jeg tar for hardt i om jeg sier at 90-95% av dem som har uttalt seg om disse høytalerene her inne på forumet har vært fornøyde. kan selvsagt være at du er en av de siste 5%ene, men det er ikke så fryktelig stor risk

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med å gå opp et hakk på dynavoice til M85, C6, og F6?
    Har selv denne pakken og er strålende fornøyd, slutter aldrig og forbløffe meg hvor bra lyd det er til prisen.

Uten å ha hørt M65 så tror jeg det er verdt å spare litt til og gå for M85, eller ihvertfal C6 istedenfor C5, centeren burde man absolutt ikke spare inn penger på, siden det er den viktigste høyttaleren.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,973
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med XTZ 80 systemet fra surround.no? Det fikk best i test i svenske hemmabio i juli. koster vel 3 lapper + frakt fra Lørenskog.

Jeg har de gulvstående høyttalerne i serien, og er meget fornøyd i forhold til prisen. Har ikke hørt dynavoice m65, men de spiller med mere trøkk enn F6.

MVH Johan

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm ja sant nok, ser ut som jeg faktisk går for XLN høytaler pakke, men takk for alle svar

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •