Triangle Esprit Antal

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer greipfrukt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Triangle Esprit Antal

Heisann godtfolk!

Fronthøytalerne skal ut og bort og har i den anledning tenkt på Triangle Esprit Antal! Er det noen som har disse å har erfaringer og dele? Gjerne også fra andre.

Mvh. Magnus

Intermediate Ratata sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    1,024
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde Triangle Altea tidligere og Antal er jo bare mer av det gode. Det jeg likte best var friskheten og at diskant/mellomtone var utrolig detaljert. Triangle spiller utrolig rent, fint og engasjerende men faller ut når det gjelder punch. Triangle er også veldig forsterkerkresen og kan bli veldig kvass med "lys" elektronikk.

Intermediate g-h sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,047
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ratata
    Hadde Triangle Altea tidligere og Antal er jo bare mer av det gode. Det jeg likte best var friskheten og at diskant/mellomtone var utrolig detaljert. Triangle spiller utrolig rent, fint og engasjerende men faller ut når det gjelder punch. Triangle er også veldig forsterkerkresen og kan bli veldig kvass med "lys" elektronikk.
    Det må sies at dette gleder ESW mye mer enn den nye EX serien. Men ikke ta det fra meg, stikk å hør på de

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg var i dag å hørte på disse høytalerne hos Hi-fi senteret og ble mine favoritter etter å ha hørt på Klipsch, System Audio og Dynaudio. Disse hadde en veldig åpen og fin diskant med en detaljert mellomtone.

I utgangspunktet var jeg ikke helt fornøyd med bassen men etter å ha byttet fra en Onkyo 605 receiver til en Marantz (til 35.000 kr) stereo forsterker, var lydbildet helt noe annet. Dette syntes jeg var utrolig bra! Det er nok viktig med rett forsterker.

Jeg hadde tenkt å bruke disse i min hjemmekino så jeg skal høre mer på disse sammen med en større Onkyo receiver for å se. Håper på at dette kan bli bra saker.

MVH,

Lars-Gunnar

Newcomer SveinMD sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nokon peiling på korleis desse høgtalarane vil passe til ein rørforsterkar? Sit med ein Pathos Classic One som lengtar etter ein verdig høgtalar

Edit: Skrivefeil

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SveinMD
    Har nokon peiling på korleis desse høgtalarane vil passe til ein rørforsterkar? Sit med ein Pathos Classic One som lengtar etter ein verdig høgtalar

Edit: Skrivefeil

Rørforsterker er mitt i blinken på Triangle..
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Antal og har savnet litt "punch" tidligere. Men har nå flyttet om i stuen, og nå er det nesten for mye! Tror de som sier at de ikke kan spille bass i det hele tatt har vært uheldig med plassering, og kanskje andre ting..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •