Dobbel XTZ subber, 99 W12/S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dobbel XTZ subber, 99 W12/S

Jeg hadde egentlig planer om å kjøpe en Dali Ikon Sub til et Ikon 5.1 oppsett, men ser for meg at 2x XTZ W12 er en bedre deal. Får ikke samme finish, men alikevel. Får omtrent 2 XTZ til prisen av en Ikon Sub. Noen som har testet de mot hverandre?

Mitt egentlige spørsmål er, bør jeg gå for 2 x den vanlige W12 eller Left og Right varianten W12s? Plassmessig spiller det ingen rolle. Noen fordeler/ulemper?
    Syns kanskje den normale varianten ser best ut også..

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikon suben syntes jeg ikke går så dypt som XTZ sin 12. Det er også fler muligheter med XTZ. Du har port-tuning. Ikon har vel sikkert like mye justeringer ellers, men vet ikke om den har noe EQ-switch som XTZ har. Jeg er iallefall strålende fornøyd med min XTZ, og vurderer en til :-) Du kommer til å bli mer fornøyd med 2 XTZ istedet for 1 Ikon sub. Det er jeg nesten sikker på.

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det er særlig forskjell på de du nevner , de har samme element og samme forsterker, det er vel kun prisen som differ litt. Har hatt to selv og er godt fornøyd ( en igjen nå men den forsvinner til helga )snakker om W12 nå
    gubben

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •