Heisann jeg har sett noen tråder på dette før men aldri helt fått svar på det jeg var ute etter, så derfor ville jeg spørre en gang for alle som lurer på det samme også.

Jeg har undersøkt veldig mye rundt dette her, har vært på Hifi senteret og et annet senter som var veldig bra innen hifi osv. kommer ikke på navnet i farten + lest på internett og tester osv.

Spørsmålet mitt er som følger. Jeg vil ha best mulig lyd til prisen jeg nevnte ovenfor. Størrelse på høytalere osv. har ingenting å si. Jeg er kun ute etter lyd på mine bruksområder som vil være ps3 (gaming), filmer, serier osv. Ikke noe særlig musikk. Jeg har jo lest og sett masse av disse EISA testene av Samsung osv. osv. men hvor bra er dette i forhold til hifi produktene? hva er forskjellen? jeg har sett lyd og bilde anmelder masse bra til forskjellige produkter men mange sier dette er bare for å markedsføre produktet som de sikkert får noe penger for av produsenten. Så jeg vil ha et svar fra noen som virkelig har peiling på hva som er best til mitt bruk til den prisklassen. Trenger ikke være noe fansy dansy små satelitt høytalere. KUN LYD som teller
Om mulig så hadde det vært supert om du fordypte valget ditt av akkurat den tingen. Jeg er altså på jakt etter et 5.1 surround annlegg, kommer til å bruke ps3`en som avspiller for filmer osv. så dvd spiller/blue ray osv. er jo ikke farlig på recieveren. Tror jeg fikk med alt her, hvis ikke bare hyl så skal jeg spesifisere.

Takk takk