Noen som har Usher høyttalere i Bergen?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har Usher høyttalere i Bergen?

Hei!
    Samboren min skal gå til innkjøp av nytt stereoanlegg for første gang. Hun har tenkt å bruke ca. 10-15000 kr på høyttalere. Har lest en del positiv omtale rundt Usher sine modeller, og er veldig nysjerrig på hvordan disse høres ut. Når det gjelder modell så tror jeg at det er CP-6371 som er mest aktuell (da som brukt), og har sett at emtech har et par demobrukte tilsalgs for ca 14000 kr. Etter det jeg har skjønt så er det ikke noen som forhandler Usher i Bergen. Lurer derfor på om det er noen i Bergen eller omegn som har Usher, og som har lyst til ha en liten demo for oss? Trenger ikke nødvendigvis være Usher 6371, men kan godt være en annen modell som er relativt lik i lyden.

PS! Vi er begge veldig uerfarne innenfor HiFi. Andre tips til gode høytallere i den prisklassen tas i mot med stor takk. Det gjelder både nye og brukte.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hordaland Hifi selger Usher.
    Hordaland Hifi - Hjem

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fjoggy
    Hei!
    Samboren min skal gå til innkjøp av nytt stereoanlegg for første gang. Hun har tenkt å bruke ca. 10-15000 kr på høyttalere. Har lest en del positiv omtale rundt Usher sine modeller, og er veldig nysjerrig på hvordan disse høres ut. Når det gjelder modell så tror jeg at det er CP-6371 som er mest aktuell (da som brukt), og har sett at emtech har et par demobrukte tilsalgs for ca 14000 kr. Etter det jeg har skjønt så er det ikke noen som forhandler Usher i Bergen. Lurer derfor på om det er noen i Bergen eller omegn som har Usher, og som har lyst til ha en liten demo for oss? Trenger ikke nødvendigvis være Usher 6371, men kan godt være en annen modell som er relativt lik i lyden.

PS! Vi er begge veldig uerfarne innenfor HiFi. Andre tips til gode høytallere i den prisklassen tas i mot med stor takk. Det gjelder både nye og brukte.
    Det er absolutt gode høyttalere men vær obs på at de er store og trenger mye plass (ikke helt inntil vegger, takk). Men siden de er så vakre godtar dama det kanskje .

Pass på å matche riktig (forsterker). Hva skal brukes da enetuelt som forsterker og spiller?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar så langt. Får kontakte Hordaland HiFi for en evt demo. Har ikke kommet så langt at vi har bestemt oss for hvilken forsterker eller spiller vi skal bruke. Tenkte å finne ut hvilke høyttalere vi vil ha først, og så heller finne forsterker og spiller som matcher til disse. Noen som har en formening om hvilken forsterker som er godt egnet til Usher?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •