"Hopen luksuriøst 5.1" i avnytt. Ser ut som $ men koster 6000? - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 20 av 38 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 755
    Newcomer runarmoe sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

subb kveld

da tok min yh631s kveld faktisk! plutselig ukontrellert dunking i elementet og rytmisk during av en annen verden! med og uten signal til subwooferen faktisk! regner med der er en heftig feil i forsterkermodulen på denne! har sendt mail til Yngve om saken, så regner med det ordner seg ganske så bra uansett da! må iallefall ha orden i sakene siden den her ble innkjøpt som julegave! og test for min del da! :-) for at den her er verdt prisen det er jeg ikke i tvil om! har til nå sett noen filmer(siste var den nye Narnia filmen på blueray,med DTS HDMA lyd, siden jeg ikke har HDklar forsterker ennda ble det DTS+Neo6 for min del da, men meget bra lyd og effekter) og subben gjorde det den ble bedt om med meget bra resultat må sies!

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runarmoe
    da tok min yh631s kveld faktisk! plutselig ukontrellert dunking i elementet og rytmisk during av en annen verden! med og uten signal til subwooferen faktisk! regner med der er en heftig feil i forsterkermodulen på denne! har sendt mail til Yngve om saken, så regner med det ordner seg ganske så bra uansett da! må iallefall ha orden i sakene siden den her ble innkjøpt som julegave! og test for min del da! :-) for at den her er verdt prisen det er jeg ikke i tvil om! har til nå sett noen filmer(siste var den nye Narnia filmen på blueray,med DTS HDMA lyd, siden jeg ikke har HDklar forsterker ennda ble det DTS+Neo6 for min del da, men meget bra lyd og effekter) og subben gjorde det den ble bedt om med meget bra resultat må sies!
    Uffda, da ble hverdagen min med ett ganske usikker, kommer bare tiil å vente på at det skal begynne å dunke ukontrollert her også!

Vel, da fikk jeg rett i at den sorte "smeller" da

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv om en ryker betyr ikke det at alle gjør det. Har røket noen SVS-er opp gjennom også.

Yngve er en meget serviceinnstilt mann, så jeg har stor tro på at dette ordner seg uten problemer.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

service

jada dette var bare til opplysning det. har allt fått svar med Yngve, og han ville sende en ny med det samme! akkurat at det ble ordnet opp i,hadde jeg ingen tvil om heller!

hadde visst registrert noen subwoofere med litt dårlig lodding på printkortet, som kunne gi noen rare symptomer. dette har da vitterlig skjedd med mange andre fabrikanter og.
    jeg vet iallfall at jeg ble mer og mer fornøyd med denne helt til det der skjedde.
    og etter allt å dømme så har jeg en ny i hus allt på tirsdag! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja super services,han skal sende mig en ny en også.uten at jeg behøver og sende den gamle tilbage først.

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skikkelig service.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

2 subben hos meg

Det har skjedd 2 subber hus meg. Men alle tide like kjapp service i fra yngve. 2 dager etter at eg hadde sendt han mail om sum nr 2 så ringt nordcargo og ville levere meg en ny. Håper bare de ikkje er et problem som år igjen på den eg fått no me. Får kansje åpne opp den andre forsterkeren å sjå om eg ser noe som er gale. Sikkert mulig å fikse de.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up puh....

glad at han ikke svarte meg har ikke lyst å brenne n kåken

hadde blitt drittnervøs av dette

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

åpnet

har akkurat åpnet den subben som gikk hos meg, men trenger å måle meg litt frem og tilbake(selv om jeg ser der er noen loddepunkt som kunne trengt opprensing nå allt) nå er det såppass lenge siden jeg gikk elektronikklinje at jeg nok må søke litt assistanse tror jeg? men har og kikket litt på alternative subforsterkere som hypexDS 2.0(er denne som passer best etter målene på orginalmodulen,som forøvrig er 230*200mm) men klart da blir subben ganske dyr da.. selv om en har fått en ny gratis som erstatning! i verste tilfelle kan en jo bruke den som passiv sub da... gikk dessverre tom for batteri på kameraet så bilde av komponenter fikk jeg ikke lagt ut, regner forøvrig med at erstatningssubben er i mine hender imorgen tirsdag.
    og forøvrig kan ikke loddekvaliteten på forsterkermodulen på subben stå som pekepinne på kvaliteten på selve høyttalerene da! for at dette settet er mye for pengene er hevet over enhver tvil av flere enn undertegnede!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Noe forvarsel?

Til dere som har "blåst" subbene deres, fikk dere noe forvarsel? Varmeutvikling eller noe lignende. Spiller inn subben "as we speak". Den har vel gått i 12 timer nå og den utvikler en god del mer varme en jeg hadde trodd. Og det er ikke snakk om tinnitus nivå når det gjelder innspillingen. :?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Yh 501

Disse er råe. Skulle ønske noen hadde testet disse og hadde en tilbakemelding å komme med. Kanskje jeg bestiller settet og sjekker de ut. 172 kg for frontene er rimelig heftig til den prisen det her er snakk om

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile høytalere ys

tror ys spiller bra :-D

sinsykt tunge de største har vert noe å bære ned trappa :-D

litt synd at subbene kan ryke men vist de sender ut nye er jo det bra service

av lavpris.net :-D

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kosta dette 5.1 settet 6000 før?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilket YH-sett da? YH501 er helt nytt og koster 15.995.. YH631 som ble testet i Hjemmekino 10-2008 koster 9.995.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Kosta dette 5.1 settet 6000 før?
    Nei det var første utgaven som hadde denne prisen (yh630). YH631 har større mellomtoner og fikk en justering av delefilteret + forsterker i subben. Forrige versjon av sub var passiv.

Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er de her noe gode da?

Medlem siden
    May 2004
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Til dere som har "blåst" subbene deres, fikk dere noe forvarsel? Varmeutvikling eller noe lignende. Spiller inn subben "as we speak". Den har vel gått i 12 timer nå og den utvikler en god del mer varme en jeg hadde trodd. Og det er ikke snakk om tinnitus nivå når det gjelder innspillingen. :?
    Ikke noe slikt som jeg merket nei? med meg kom det etter jeg bytte av&på bryteren fra auto til on. siden jeg syns den slo seg vel mye av og på! dvs slo seg ekstremt hurtig av når lydnivået kom under en viss grense, da smalt det kan du si! :-) er mulig den ikke tålte det,siden det var litt knotete å treffe rette innstillngen med det samme? tror jeg kan tipse om ikke å bytte modus mens det er strøm på subben?

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe slikt som jeg merket nei? med meg kom det etter jeg bytte av&på bryteren fra auto til on. siden jeg syns den slo seg vel mye av og på! dvs slo seg ekstremt hurtig av når lydnivået kom under en viss grense, da smalt det kan du si! :-) er mulig den ikke tålte det,siden det var litt knotete å treffe rette innstillngen med det samme? tror jeg kan tipse om ikke å bytte modus mens det er strøm på subben?
    OK, tips mottatt og takk for det.

Intermediate AVFredrik sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Folkvord
    Er de her noe gode da?
    Til prisen, ja.

Intermediate uGn sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Sted
    Halden
    Poster
    1,257
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare sånn for å skyte inn, det samme skjedde med min CV 10" sub som jeg kjøpte ny. Forsterkerdelen døde etter at jeg snudde på 'phase'-bryteren.
    Så det er ikke bare YH-subber dette skjer med

Veldig lyst på YH501 selv, men jeg bor i et -gammelt- hus fra 1904 som er ganske falleferdig, er litt redd for hva 172kg i bevegelse kan gjøre av skader her er tross alt kjeller under.. dekker innboforsikring det tro?

Side 20 av 38 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 23 24 30 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •