B&W Signature diamond - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 47 av 47
    Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av winston
    jeg sier meg enig i utseendekritikken... Men jeg hørte denne skorssteinen på klubben i dag, og: herre fred hvilken lyd - dette er helt enkelt noe av det beste jeg har hørt på mange år. Det var et hinsides oppløst og helhetlig lyd som kom ut av disse her. Det eneste som manglet var (naturlig nok) et tungt bassfundament. Det tok ikke mange sekundene før utseende var glemt - her så man faktisk bare musikk
    "drit i buksa så lenge jakka passer................"

Men jeg synes nå dette nye designet ligner veldig på noe jeg så på 80-tallet - høyttalerserien fra Jamo - mener å huske at de hadde sånn munn nederst.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av winston
    jeg sier meg enig i utseendekritikken... Men jeg hørte denne skorssteinen på klubben i dag, og: herre fred hvilken lyd - dette er helt enkelt noe av det beste jeg har hørt på mange år. Det var et hinsides oppløst og helhetlig lyd som kom ut av disse her. Det eneste som manglet var (naturlig nok) et tungt bassfundament. Det tok ikke mange sekundene før utseende var glemt - her så man faktisk bare musikk
    Jeg har også hørt på de. Regel rett helt fantastisk i mellomtonen og diskanten. Klart det beste jeg noen gang har hørt i det området. Bassen som er der er veldig bra, men mangler selvfølgelig en del med bare en 7". Vi får endelig håpe det øvre frekvensområde vil komme i kommende B&W høyttalere. Her snakker vi om en liten revolusjon tror jeg. Jeg tør ikke å gå høre på de en gang til, for da er jeg redd jeg selger alt unna for å kjøpe de.

Expert pahf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    5,908
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det tok sin stund, men endelig var det noen som kommenterte lyden og ikke utseendet

Veldig morro at lyden var i toppklasse, skulle vel egentlig bare mangle utifra prislappen og riktignok, men en vet jo aldri. Hva var resten av utstyret de ble spilt på ? Classe'?

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Classé når jeg hørte på de. Utseendemessig er de ikke så verst, helt ok. De er silkemyke i toppen med veldig bra oppløsning og luft. Har ikke hørt noe lignende.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var Classé da jeg også hørte dem - elektronikk tradisjon tro for high-end oppsettene på hi-fi klubben for tiden (i alle fall i Bergen).
    Jeg tror komponentene var en Delta CDP-202 cd-spiller, Delta CP-500 pre og Delta CA2200 effekt, men her er jeg usikker.

Nei, jeg gir meg over. Det formelig klør i fingrene etter å dra tilbake og høre mer, men jeg sier meg enig med bomholt: jeg er stygt redd at jeg går hen og selger det som er av inventar i huset for å finansiere denne vellyden. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror jeg må få meg en lytt til disse :-D

Intermediate marsboer sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette lover jo bra for neste utgave av D-serien!

Da tar de forhåpentligvis det de har lært og putter inn i et litt mer likandes utseende

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •