Hva ville du gått for; 2x10" eller 1x12" subwoofer? Stereo. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av C. Alshus
    Hvorfor ikke velge en stk SVS SB12? Knallgod sub til musikk.

Den koster omtrent 8000,-

Og du, du får 45 dagers fritt kjøp, om du ikke er fornøyd er det bare å¨levere tilbake og få igjen penga minus frakten.

Welcome to L-Sound!

Oi... Welcome to L-Sound! Ble nesten redd av å se på den, hehe Nei jeg vet ikke, tror bare det at siden jeg får 2 stk. 12" fra XTZ til prisen av 1 stk. 12" fra SVS så tror jeg det vil være gøyere med 2 stk. 12". Her blir det lit sånn "kvantitet over kvalitet" men jeg tror ikke at mine utrente ører vil legge mye merke til det lille ekstra som SVS sies å gi over XTZ.

I morgen får jeg sjekket om jeg kan få lånt bil, i såfall stikker jeg og henter sub'en fra Surround.no sin lager og sparer frakten. I verste fall bestiller jeg på nett. Den veier bortimot 30 kg så det skal bli spennende å se hvor mye jeg skal svette før den er på plass hehe. Jeg tror jeg egentlig har bestemt meg for en 12" fra XTZ i pianolakk. Skal prøve å sette den litt rundt om i rommet og se hvordan den er. Er den brukbar ved plassering ved siden av ene høyttaleren foran så går jeg og henter en til.

Sette meg ned nå og skrive nabovarsel.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    et par svs diy replicas er alltid et forslag om du kan bygge, eller 12 eller 15 tommerene på powerbuyet!

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Oi... Welcome to L-Sound! Ble nesten redd av å se på den, hehe Nei jeg vet ikke, tror bare det at siden jeg får 2 stk. 12" fra XTZ til prisen av 1 stk. 12" fra SVS så tror jeg det vil være gøyere med 2 stk. 12". Her blir det lit sånn "kvantitet over kvalitet" men jeg tror ikke at mine utrente ører vil legge mye merke til det lille ekstra som SVS sies å gi over XTZ.

I morgen får jeg sjekket om jeg kan få lånt bil, i såfall stikker jeg og henter sub'en fra Surround.no sin lager og sparer frakten. I verste fall bestiller jeg på nett. Den veier bortimot 30 kg så det skal bli spennende å se hvor mye jeg skal svette før den er på plass hehe. Jeg tror jeg egentlig har bestemt meg for en 12" fra XTZ i pianolakk. Skal prøve å sette den litt rundt om i rommet og se hvordan den er. Er den brukbar ved plassering ved siden av ene høyttaleren foran så går jeg og henter en til.

Sette meg ned nå og skrive nabovarsel.
    Du blir nok fornøyd skal du se Gi oss tilbakemelding når du har fått testet litt da.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er du kjapp kan du kanskje få tak i denne http://avforum.no/avtorget/showprodu...3059&cat=last7
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den har ikke innebygget delefilter, og egner seg dermed dårlig for stereo.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har et poeng der ja. Tenkte ikke på det i farten.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Xinhua sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    går lett for to XTZ 12" om du vil ha mest bang for buck !

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •