Anbefaling av 15" basselement i mine infinity sm255 høytalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av 15" basselement i mine infinity sm255 høytalere

Hei!
    må ha nye basselement til minde stuehøytalere som vist under i linken:
    Infinity SM 255

kan noen være så snill å hjelpe meg med å finne ut hvilket element som ville vert best for meg å bestille. hvilke spesifikasjoner jeg bør ta hensyn til ol.

har funnet frem til at et av disse elementa burde være greie eller:

15" Bass Guitar & PA 16 ohm Warehouse Guitar Speakers - eBay Monitors Speakers, Pro Audio, Musical Instruments (end time 21-Oct-07 03:05:11 BST)

JBL SUBWOOFER GTO 1502D CAR SUB NEW 15" SUB SPEAKER NEW - eBay Speakers, In-Car Entertainment GPS, Cars, Parts Vehicles (end time 14-Oct-07 22:49:43 BST)

MA AUDIO XL COMPETITION 15" SUB, 1200 WATT, MA1500XL - eBay Car Subwoofers Enclosures, Car Electronics, Consumer Electronics (end time 20-Oct-07 21:26:18 BST)

Ljudia AB. Webbutiken

Takker for hjelp folkenz!

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke kjøpe original elementer som faktisk er ment for høyttalerne? Delefilter og alt er tilpasset original elementer så å mikse diverse elementer som dette uten å bygge om delefilteret blir ikke veldig bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raven8
    Hvorfor ikke kjøpe original elementer som faktisk er ment for høyttalerne? Delefilter og alt er tilpasset original elementer så å mikse diverse elementer som dette uten å bygge om delefilteret blir ikke veldig bra.
    Fordi at disse er ikke i produksjon lengre og umulig å finne nye (har prøvd stort sett alt på nettet og ringt til dalens elektronikk og andre som har infinity og alle er utgått. Har funnet et sett brukt på finn.no men de var solgt. Derfor. men hvilke av disse er bra (eller andre)

Expert
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    5,562
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    finn specs på nettet eller gi et element til eltek, så finner de sikkert nytt som passer best mulig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •