Dali Ikon 6 med Harman Kardon HK970

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali Ikon 6 med Harman Kardon HK970

Heisann.
    Har etterhvert funnet ut at jeg kunne tenke meg Dali Ikon 6. Har fått med meg at man må passe på hva slags forsterker man kombinerer de med, da det ofte kan bli litt spisst i toppen. Har samtidig lyst på HK970, da dette skal være en meget god forsterker i sin klasse. Er det noen her som har erfaring med denne kombinasjonen? Eller noen som kan tenke seg hvordan dette vil låte? Hvilken klang har vanligvis H/K forsterkere, varm, nøytral eller spiss?

Takker for svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HK970 vil jeg kalle mørk i klangen. Bruker den selv med Dali Suite 2.8, og det er en ganske trivelig kombo. Suitenes litt lyse karakter passer bra sammen med mørk, amerikansk spillestil.

Om den passer til Ikon 6? Jeg tror ikke det er drømmematchen, selv om jeg aldri har prøvd. Tror det blir lyst. Denon PMA1500 skal visstnok være knakende god sammen med Ikon 6, har bare hørt de sammen hos HFK i 5 minutter. Men jeg likte det jeg hørte.

Newcomer espengundersen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ESH
    HK970 vil jeg kalle mørk i klangen. Bruker den selv med Dali Suite 2.8, og det er en ganske trivelig kombo. Suitenes litt lyse karakter passer bra sammen med mørk, amerikansk spillestil.

Om den passer til Ikon 6? Jeg tror ikke det er drømmematchen, selv om jeg aldri har prøvd. Tror det blir lyst. Denon PMA1500 skal visstnok være knakende god sammen med Ikon 6, har bare hørt de sammen hos HFK i 5 minutter. Men jeg likte det jeg hørte.
    Ta en tur på hfk og test ut ikon på denon og Thule (Thule og Ikon spiller i mine ører meget bra sammen)og velg det DU liker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •