Infinity Beta

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2

Tråd: Infinity Beta

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Infinity Beta

Noen som har noe info om den nye Infinity Beta serien?
    Det står ikke noe om dem på Infinitys nettsider (som jeg har funnet i hvert fall).
    Men det ser ut som en del svenske butikker har fått inn demoeksemplarer allerede. En del svensker som har uttalt seg svært positivt på svenske forum. De skal være bestykket med nye forbedrede CMMD (Ceramic Metal Matrix diaphragms) elementer.
    Virker svært spennende.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har Infinity Alpha 50, 30 og center fra før. Hadde Alpha Sub'en på hjemlån et par uker, men likte den ikke (dvask, treig, og ødela mer enn den tilførte, morsom på enkelte filmer, men slettes ikke til musikk). Er derfor på utkikk etter sub, og har sett på den nye Infinity Beta sub'en, SW10, som er liten og kjapp, men kun 150 W. Den har et 10" CMMD element (som Alpha serien - men videreutviklet noe, og med bedre delefilter), og likner ganske mye på Alphaene, men har en grill i metall (sølv). Samme tre-finish, men litt annerledes front (ikke like pen på de vanlige høyttalerne i forhold til Alpha-serien, synes jeg, men de spiller fra 30 Hz til 40 kHz, som er meget bra for DVD-Audio og SACD) Kunne få SW10'en for 4000,- i Norge, eller 3200,- i Sverige, men har lyst på litt mer trøkk, og sikler nå på Infinity Beta SW12, med 12" CMMD element og R.A.B.O.S. (room acoustic optimisation system....) som er en mikrofon og en CD med drøye 50 spor, og som letter innstillingene betraktelig. Foreløpig går den for 6000,-. Infinity Kappa Sub og Prelude-serien bruker samme system, men koster henholdsvis nesten det dobbelte og 10-dobbelt...
    Beta SW12 er forøvrig på hele 500 Watt, som holder for meg og min 25 kvm store stue...
    Trykk deg inn på Infinity-sortimentet på http://www.lefflershifi.com (en svensk nettbutikk, de har bra bilder av Betaene, Infinity's side er som nevnt ikke oppdatert ennå).
    Infinity Beta selges i Norge fra denne uken av ( www.nor-radio.no, men i Sverige var jeg innom BRL på lørdag og tittet på SW10'en, som sagt.

Kurt W.,
    watt-nisse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •