XTZ 10.16.. skadet/feil?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer ThePatriot sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 10.16.. skadet/feil?

Har problemer med å få min XTZ 10.16 sub til å virke etter flytting og oppsett i ny leilighet..

Har prøvd flere forslkjellige ting, men lurer nå på om suben kan være skadet eller det er blitt en feil..

Har en pioneer surround forsterker, 5.1 og digitalt signal inn, de andre ht spiller surround og fungerer med suben bare står å durer, og lyser blått. Den er koblet til Line in med en y-splitt, fra sub utgang på forsterker..

Suben bare durer selv om jeg bytter og prøver å endre innstillinger osv..

Noen som har god kjennskap til denne typen sub, ? og evt kan prøve å forklare meg hva som kan være galt.. Hva KAN bli galt eller ødelagt på en slik sub?

Har fungert utmerket i forrige leilighet, men etter at jeg kom hit og prøver å sette den opp, så bare durer den når den får signal..

Jeg er ingen ekspert som dere skjønner,, men kan det være en innstilling på forsterker jeg evt har kommet til å tatt bort, eller hva??

Intermediate grumle sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    565
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm.. durer den om du trekker ut phonokabelen ? kanskje det er kabelen som har en skade/dårlig kontakt ?

Newcomer ThePatriot sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    heisann..

Har vel funnet ut at den ikke er skadet! Koblet den til pc'en med jack/phono og den funket fint da..

Dro ut antennekabelen til GET pvr boksen og duringen stoppet.. Er en eller annen jordfeil,, jeg trenger en galvanisk filter eller noe for å fikse dette.. Men jeg får fortsatt ikke lyd i sub ut fra forsterkeren,, må være en eller annen innstilling..

Newcomer jcberg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ThePatriot
    heisann..

Har vel funnet ut at den ikke er skadet! Koblet den til pc'en med jack/phono og den funket fint da..

Dro ut antennekabelen til GET pvr boksen og duringen stoppet.. Er en eller annen jordfeil,, jeg trenger en galvanisk filter eller noe for å fikse dette.. Men jeg får fortsatt ikke lyd i sub ut fra forsterkeren,, må være en eller annen innstilling..
    Har du jordede stikkontaker? Du kan jo prøve å koble den til noen andre uttak, gjerne samme som get-boksen din.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •