AP Blue Diamond VS Klipsch RF-82? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hey!!

Bass Brothers har pakketilbud på RF-82,RC-62 og RS-52 til 19000kr.. besparelse på 1300kr i forhold til veil.pris.. må gå an å få den ned litt mer enn det vel?:twisted:

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Hos TonArt ?
    Hørte på RF-62 i demoromet hos Tonart.
    Jeg også syns de manglet mye bass der de sto i romet. (Metallica på Rotel forsterker)

Men kan ikke si mine RF-62 er akkurat bassfattige selv med tonekontroll avslått hjemme hos meg nei.
    Mere bass en forventet vil jeg si.
    Hos Tonart ja, syntes det var total mangel på bass. Jeg hørte de på EC-elektronikk da. Så da er det sikkert rommet det er noe med.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rommet har desverre så mye å si. Og mange har ikke skikkelig demo rom som oslo hifi center osv. Hos TonArt er akustikken helt på trynet. Hørte selv på RF-62 og 82. Dem var så bassfattige at jeg ble helt nummen når jeg hørte 82 hjemme hos en jeg kjenner :-D

EDIT: Så fort jeg kom hjem til han å fikk høre Klipsch på samme elektronikk, så var det plutselig 5 ganger så mye mer bass enn det det var hos TonArt. Da fikk jeg et lite bitt av Klipsch i meg, så vi får nå se. Sikler veldig mye på nye 683 også fra B&W. :-)

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Se der ja, hadde det rommet vært bra hadde jeg kanskje hatt Klipsch nå. Men siden jeg ble litt småforelsket i Blue Diamond på Metallicasymfoni og at jeg ikke hadde penger til sub var kanskje ikke Audio Pro så dumt valg uansett

Jeg hadde mistanke om rommet jeg også siden jeg hørte Patos Basic 410 som også var bassfattige, men av mangel på erfaring trodde jeg ikke det var mye mer å hente...

B&W 683 er foresten fantastiske!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •