JBL Array - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 82

Tråd: JBL Array

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    joda, k2 foran og bak, står respekt av det!!! Men du bør kanskje bytte ut sofaen med en gooooooooooooood sovesofa siden det virker som om du får nok av tid til å nyte anlegget fremmover
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate Loffen68 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1,944
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He,he

Tok forresten også med en Array 880 senter og den er jeg litt spent på,har ikke hørt den eller lest noen tester.

Og litt markedsføring,pga nyinkjøpt utstyr og liten plass må jeg kvitte meg med endel JBL Tik høytalere,sjekk AVtorget eller ta kontakt på PM

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg er iallefall STRÅLENDE fornøyd med array880 centeren! hadde denne og swans f2.3c til test samtidig, swansen er godt mye større, men arrayen dro det lengste strået
    -------
    Mvh
    Rune
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Intermediate KentOve sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av løvebæra
    Ghotti:
    Det oppsette kommer til å trøkke noe helt vilt. Det er selvfølgeliv avhengig av hvir stort rom du har, men tror ikke du blir skuffet. Har jeg vært deg, hadde jeg holdt meg unna McIntosch og helst gått for Audio Reseasrch eller Primare. Jeg har hørt mye på array 1400 og K2. Audio Research gir en mye bedre lyd enn McIntosch på begge disse høytalerne. Dog er Audio Research litt vanksleig å få tak i.

KentOve: Disse høytalerne er definitivt ikke kun for filmbruk. De er fantastisk gode på musikk også. De veldig oppløst, detaljert, åpen. De blir aldri skarpe så lenge innspinllingen ikke er skarp. Stemmer gjengis helt nydelig. Bassen er helt fantastisk; rask, kontant, dyp, dynamisk. Siden det er 14 tommer elementer som går opp til flere hundre hz i bassen trøkker det veldig bra i mellom bassen også.
    Jeg har fått hørt dem skikklig nå, sammen med Hegel elektronikk. Ble overbevisst at det var også ypperlig til musikk Litt over mitt budsjett, føler også det var noe jeg savnet.. Men det var moro å teste!!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer litt på en ting. Hørt noen rykter om at Array 1500, altså subben i Array serien var gått ned fra 40 til 30 lapper? Sjekket HCK sine nettsider, men der står den enda til 40k! Noen som kan bekrefte, avkrefte dette?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    242
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen skal være gått ned ja... ca 10% på de fleste unntatt array1000 og 1400 såvidt jeg har skjønt.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mnja! Det jeg også har hørt. Men jeg sjekket som sagt HCK sine hjemmesider å der sto den enda til 40 tusen. Hørte også med en av HCK sine selger, og da han sjekket oppdaterte priser på sin datamaskin sto den også der til 30 tusen som jeg hadde hørt

Active Karla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag har en gammal polare som jobbar i Moskva. Han
    kan köpa Array 1400 för motsvarande 60 000 Kr. Nya
    från butik med full garanti:-o

Det finns prutmån här i Skandinavien!!!

Lite O/T: Jag kommer att beställa Hegel H4SE. Det blir
    nog en match in heaven. Tack Kent Ove för tipset i annan
    tråd:-D

Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oh...

Japp det stemmer, prisene på Array sereien er:

1400: 79 995

1000: 64 995

800 44 995

880 25 995

1500 29 995

Nettsidene vil bli oppdatert ASAP.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Karla
    Jag har en gammal polare som jobbar i Moskva. Han
    kan köpa Array 1400 för motsvarande 60 000 Kr. Nya
    från butik med full garanti:-o

Det finns prutmån här i Skandinavien!!!

Lite O/T: Jag kommer att beställa Hegel H4SE. Det blir
    nog en match in heaven. Tack Kent Ove för tipset i annan
    tråd:-D
    Bare hyggelig du
    Jeg er på jobb i nordsjøen nå, kommer hjem 10/3 da skal jeg kjøre til Haugesund å hente det jeg har bestillt å teste som bare det gleder meg som en liten unge !!!

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HFfredd
    Japp det stemmer, prisene på Array sereien er:

1400: 79 995

1000: 64 995

800 44 995

880 25 995

1500 29 995

Nettsidene vil bli oppdatert ASAP.
    Bare lurer liksom.. er du ansatt i HCK ?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Loffen68
    Absolutt !!

Det skal bli spennende å se hva som skjer når jeg forteller henne at jeg ser etter ett par til :shock:
    Nå? Hvordan gikk det med denne saken da?

Driver å lurer på Array 800 selv nå om dagen. Er det noen som har prøvd de i rimelig små rom? Si 10 kvadrat f.eks.?

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10 m2 vet jeg ikke men. Vet at Skrotnisse har denne centeren, tror ikke rommet hans var så svært, men ganske sikker på at det er større enn 10m2. Hør me han vel

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KentOve
    10 m2 vet jeg ikke men. Vet at Skrotnisse har denne centeren, tror ikke rommet hans var så svært, men ganske sikker på at det er større enn 10m2. Hør me han vel
    Nå tenkte jeg riktignok på den lille gulvstående som ser litt pussig ut. 800 altså, ikke 880.

Noen vil kanskje kalle den en stativhøyttaler, men den funker veldig fint som liten gulvstående.

Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    3,971
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pengvim
    Nå tenkte jeg riktignok på den lille gulvstående som ser litt pussig ut. 800 altså, ikke 880.

Noen vil kanskje kalle den en stativhøyttaler, men den funker veldig fint som liten gulvstående.
    Åååh! Beklager så mye, jeg forleste meg Den hadde nok passet bedre til ett lite rom ja !

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan tenke meg at de passer i små rom, men er det noen som faktisk har prøvd?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har så vidt hørt på de i et rom på rundt 13kvadrat, men føler ikke at jeg hørte nok til å gi en fullstendig rapport. Det lille jeg hørte var imidlertid meget likandes. Tror ikke du trår feil ved å investere i disse. Du bør også stikke innom tråden til kakehode, vet han vurderte array 800 for sitt rom før han investerte i pioneer s-3ex, men nå har han litt større rom enn 10kvadrat.

Velger du baby-array bør du vel også advares; array serien er farlig avhengithetsskapende og du skal ikke se bort fra at du en dag i fremtiden får ideen om å bruke disse bak og ett par av de større foran; da ser du en sparegris som løper for harde livet
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    har så vidt hørt på de i et rom på rundt 13kvadrat, men føler ikke at jeg hørte nok til å gi en fullstendig rapport. Det lille jeg hørte var imidlertid meget likandes. Tror ikke du trår feil ved å investere i disse. Du bør også stikke innom tråden til kakehode, vet han vurderte array 800 for sitt rom før han investerte i pioneer s-3ex, men nå har han litt større rom enn 10kvadrat.

Velger du baby-array bør du vel også advares; array serien er farlig avhengithetsskapende og du skal ikke se bort fra at du en dag i fremtiden får ideen om å bruke disse bak og ett par av de større foran; da ser du en sparegris som løper for harde livet
    Det er kjekt å høre.

Jeg har hørt en god del på Array-serien for å si det sånn. Det er avhengighetsskapende ja, absolutt! Men jeg er student og har ikke plass til større enn 800 uansett tror jeg. 1000 tror jeg blir for stor for lite rom, og 1400 vet jeg er for stor.

Blir vel antagelig McIntosh rørforsterkeri (c220+mc275) for å drive dem i såfall. Eventuelt Primare som mange sier er bra, men det har jeg ikke fått hørt med egne ører ennå.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pengvim

Blir vel antagelig McIntosh rørforsterkeri (c220+mc275) for å drive dem i såfall. Eventuelt Primare som mange sier er bra, men det har jeg ikke fått hørt med egne ører ennå.
    ORGASMISK KILLERKOMBO!!! Hadde selv c220 en periode og lot den prøve seg med både midgard oberon og rogue stereo 90, en fantastisk pre jeg savner så altfor hardt desverre. Denn med 275 på array800 vil gi deg noe som må være noe av det ypperste innenfor "studentanlegg" som finnes
    -------
    Mvh
    Rune

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jeg fullt klar over. Har jo hørt McIntosh rørutstyr med baby-Array'ene da..

Eventuelt kan kanskje McIntosh rørpre+transistoreffekt være noe. Og jeg er nysgjerrig på Mac rørpre + Primare transistoreffekt, men det kan tenkes det er en rar match. Noen som har prøvd?

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •