Audio Pro Blue Diamond - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Newcomer EvenSteven sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av spade
    Legg merke til at jeg har både Yamaha og Blue Diamond selv

Prøv det, anbefaler det til musikk og film. Kom gjerne med tilbakemelding

Om hele registeret sendes igjennom HT-kabel istedet for HT-kabel + RCA har mindre betydning for stereo, men til film vil du ha med LFE derfor anbefaler jeg det jeg gjør.
    Takker.. Jeg skal absolutt prøve. Men vil bare forsikre med om at vi forstår hverandre, siden du har en dedikert sub utenom? Noe ikke jeg har...
    Sender du da LFE både til diamantene OG ekstra sub ?

Og en liten ting til... Dette med musikken. Som sagt, hovedproblemet med musikken oppstår når jeg ser Live-dvd'er og live-Blu-ray, som er mikset i 5.1.

Fikk den nye Foo Fighters i går, og her ligger stortrommeslagene i bunn og slår voldsomt .. Det høres ikke riktig ut, for å si det slik...

Intermediate spade sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    1,030
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EvenSteven
    Takker.. Jeg skal absolutt prøve. Men vil bare forsikre med om at vi forstår hverandre, siden du har en dedikert sub utenom? Noe ikke jeg har...
    Sender du da LFE både til diamantene OG ekstra sub ?

Og en liten ting til... Dette med musikken. Som sagt, hovedproblemet med musikken oppstår når jeg ser Live-dvd'er og live-Blu-ray, som er mikset i 5.1.

Fikk den nye Foo Fighters i går, og her ligger stortrommeslagene i bunn og slår voldsomt .. Det høres ikke riktig ut, for å si det slik...
    Jeg henviser til slik jeg koblet etter å ha prøvd litt forskjellig før jeg fikk egen sub.

Nå bruker jeg kun HT-kabel inn på Blue Diamond og LFE sendes kun til SVS'en.

Om du kun hører på 5.1 mikset musikk anbefaler jeg ihvertfall løsningen jeg skrev i forrige innlegg

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EvenSteven
    Ja.. bak på selve ht har jeg satt de til ca. kl. 10-11. Dette ble anbefalt av Audio Pro. Så de står i utgangspunktet på et ganske lavt nivå ...

Okey ... Blir imorgen at jeg må stille alt på nytt inn igjen så da skal jeg prøve litt ut...

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •