Reference 3a m3 "serie master" (MYSTISK!!)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Reference 3a m3 "serie master" (MYSTISK!!)

Hei!

Jeg har et par mystiske høyttalere som jeg skal selge, men jeg har ikke peiling på hvor mye (eller lite) jeg kan ta for dem. Merket er 3a og modellen heter m3. Det står også "serie master" på merkelappen. De er gulvstående, 120w, 3-veis med 8" bass og har skrå front. Det står bare 3a bakpå, men jeg regner med det er det samme merket som reference 3a pga veldig likt design. Jeg kjøpte dem brukt for fire-fem år siden av en kar på Hamar som har mye bra brukt hifi. Han sa at han trodde de kosta 15000 nye en gang tidlig på 90-tallet. En annen jeg pratet med sa de kunne være verdt 30000. Det eneste jeg fant av info ved å google var denne annonsen: Canuck Audio Mart: Reference 3A M3 generation II. Han som lagde annonsen ville ha $2000 for dem. Han sa også at man måtte opp i prisklasse $6000 og oppover for å finne noe tilsvarende lydmessig.

Er det noen som vet noe som helst om disse høyttalerne? Nypris, markedsverdi, eller hva som helst.

Hilsen Sondre

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, er ikke kjent med høyttalerne men kansje hifistasjonen kan hjelpe som fører reference 3a i norge. de lager ivertfall høyttalere i den litt høyere prisklasse.
    Hifi-Stasjonen - Hifi produkter

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan høre på Hifisentralen. Noen av medlemmene der har peiling disse høyttalerene.

Frode

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for svar! jeg la inn den samme posten på hifisentralen og fikk noen svar der. Får sjekke ut hifi-stasjonen også. Jammen ikke lett å finne info om disse gitt...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •