Hei

Jeg har planer om å kjøpe meg litt lyd til den fine samsung le40m87'en jeg kjøpte sammen med dama for noen måneder siden og har i det siste sittet dag og natt å lett etter noe som har spesifikasjonene jeg ønsker til en pris jeg/vi greier.

Etter hvert fallt jeg for en Pioneer VSX-917V-K reciver. Og Pioneer DV-400-k DVD spiller. Denne spilleren vil jeg bare ha hvis det viser seg at reciveren har 1080p oppskallering, hvis ikke tar jeg nok turen til Hifiklubben å kjøper DENON DVD-1740 som har riktig oppskallering.
Er det noen som vet om reciveren kan skallere opp signalet fra dvd spilleren?? Jeg finner det ikke ut når jeg leser om den. Eventuelt, er det noen som har denne reciveren og vil fortelle meg litt om den?

Når jeg hadde funnet frem til reciver var det på tide å finne noen høyttalere som passer. Lyden er viktig for meg, men det er også designet så jeg ville ha noen flate og kompakte som ikke tar for mye plass i rommet og kan henge fint på veggen ved siden av tv'en. Til slutt så jeg at hifiklubben har begynt å føre paradigm cinema og jeg fant ut at dette var høyttalere jeg likte. Jeg kunne tenkte meg Paradigm Cinema 220 som front og så kjører jeg Cinema 110 på de andre posisjonene i systemet. Når det kommer til sub så fører ikke hifiklubben cinema 110 subben, faktisk ikke noen paradigm subber i det hele tatt. Jeg er at den oppfatning at paradigm har laget høyttalerene slik at de skal passe bra sammen og ønsker derfor å få kjøpt cinema 110 subben. Er det noen som vet om noen andre steder jeg kan få kjøpt paradigm cinema? På nett eller i butikk?

Dere må mer enn gjerne kommentere valgene mine også.