MA GS 10 eller 20 som bakhøyttaler? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Breeder81
    Skal du bruke Abrahamsen som effekttrinn og 1700 som dekoder i surround eller skal du ha et eget oppsett til stereobruk?
    1700 som pre, Abrahamsen V4.0 som effekt. Vi får se hva som skjer etterhvert. Har lyst å teste Naim Supernait. Den kan jeg kjøre i ren stereo og også bruke den som effekttrinn til film i og med at den har prossesorinngang. Time will show, men nå er det Abrahamsen som skal til pers:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vetteman
    1700 som pre, Abrahamsen V4.0 som effekt. Vi får se hva som skjer etterhvert. Har lyst å teste Naim Supernait. Den kan jeg kjøre i ren stereo og også bruke den som effekttrinn til film i og med at den har prossesorinngang. Time will show, men nå er det Abrahamsen som skal til pers:-D
    Høres moro ut Så nå nettopp at du også har HC3100 som projector, sitter og vurderer den om dagen nå. Har du noen positivt/negativt å si om den? Er den vanskelig å plassere høydemessig? Med tanke på at det ikke er justering opp/ned på linsen. Jeg skal eventuelt ha den på en høy hylle bak sofaen...støysvak?

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Breeder81
    Høres moro ut Så nå nettopp at du også har HC3100 som projector, sitter og vurderer den om dagen nå. Har du noen positivt/negativt å si om den? Er den vanskelig å plassere høydemessig? Med tanke på at det ikke er justering opp/ned på linsen. Jeg skal eventuelt ha den på en høy hylle bak sofaen...støysvak?
    Prosjektoren har jeg solgt. Har kjøpt ny Plasma som skal fungere inntil jeg skal bygge kino. Prosjektoren er dypt savnet. Er litt forskjell på 42 og 100 tommer:-D HC3100 er en knallprosjektor, det er det ingen tvil om. Men skulle jeg idag valgt en 720-prosjektor så hadde jeg tatt Benq PE 8720 (jeg har hatt den også) den leverer litt bedre bilde en Mitsubishi'n, selv om 3100 er svært bra. Den er meget støysvak og er vel det prosjektor-merket det er minst feil med.

Newcomer 92ttz sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 92ttz
    Her tok jeg visst feil. Oppdaget i dag at GSW12 er på vei ut i løpet av den nærmeste måneden.
    Her er test av GSW12 i Tyskland. AREA DVD Hardware. For å oversette til Engelsk bruk babelfish: AltaVista - Babel Fish Translation. Ser ut til å være bra greier. Andre' påsto de skulle komme inn denne uken så vi får se om ikke det går an å prøvd en.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •