Problemer med B&W 683 mine

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer motorpsycho sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med B&W 683 mine

Hei. i dag reiste mine foreldre på ein helge tur. Det første eg gjorde var å montere oppsettet mitt i stuen.

No har eg hatt høgtalarane i litt over 2 uker, og aldri spilt høyt. Men i dag var det jo sjølsakt på tide!! Eg har spilt inn høtalarane på dei to ukene, og alt virket konge. Men i dag, spilte eg altså litt høyt, ( maks 40 % av det forsterker og høtalerene er gode for ). Då hørte eg ein klirre lyd frå høgre høgtalar, eg gjekk bort og lyttet til elementene, og hørte at nederste elementet klirret som bare FA** :|
    Dette må jo vere ein feil med elementet, låt rett og slett forferdelig i den høtalaren, men var ingen like lyder å høre i noen av dei andre elementene.
    Og eg tviler på at eg har sprenk elementet for det skal ikkje vere mulig på det volumet eg spilte på.

Tror dere dette blir ein reklamasjons sak, eller er det min feil på ein eller anna måte?

Veldig frustrerende når hele annlegget var ny innkjøpt. Har tenkt å ta med meg høgtalaren det gjelder ned til Hifiklubben i morgen sånn at dei kan høre på den.

Håper på råd hilsen Jon AVforum.no - motorpsycho's HiFi

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rekner med det ikkje burde være noe problem å reklamere på de nei, definitivt en reklamasjonsak med så nytt utstyr... Lykke til

Newcomer motorpsycho sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    245
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Garanti

Det blei ein garanti jobb :smile: Det var bra. så no er eg i litt bedre humør enn i går!

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff da! Synd det ender sånn som dette da. Får håpe det er et engangs tilfelle da, og at det ikke skjer med fler, for da får 683 dårlig rykte(noe DEFINITIVT IKKE håper) på seg i rettning dårlig kvalitet. Men det tviler jeg sterkt på uansett! :-) Bra det endte godt!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •