Senter HT til ML Vantage

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Snooky sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Senter HT til ML Vantage

Etter lengere tids jakt på nye front HT falt jeg til slutt for ML Vantage.
    Men her er det ikke bare stereo som gjelder, så jeg vil også finne meg en senter HT som passer til. Har pr når en Electra CC901 som åpenbart ikke matcher ML'ene særlig godt.
    Når jeg hadde Vista og Vantage hjemme på prøve testet jeg også ML senteren Cinema i. Den likte jeg ikke. Fikk ikke skikkelig dynamikk fra den uansett hva jeg prøvde. Faktisk ble film minst like bra med den gamle 901'en, og det sier litt siden lydsignaturen bryter totalt med frontene :evil:

Svakheten med senter til tross imponerte Vantage såpass mye at valget til slutt falt på de. Så problemet jeg nå har gikk jeg inn i med åpne øyne. For å være ærlig likte jeg Vantage så godt at jeg faktisk kunne overlevd med på film stereo i overskuelig fremtid Men regner med at det finnes en senter der ute som passer.

Så spørsmålet mitt er om noe kan anbefale sentere jeg bør høre på sammen med ML Vantage? Begynner å bli en del ML-eiere her på forumet, så jeg antar flere har vært på jakt.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swans F1.1C synes jeg personlig passer veldig godt. Ellers kjører Anfield med en Audiovector-senter sammen med sine Vista. Hvor bra det matcher skal jeg finne ut om er par uker, men regner med at det ikke er helt krasj.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Swans F1.1C synes jeg personlig passer veldig godt. Ellers kjører Anfield med en Audiovector-senter sammen med sine Vista. Hvor bra det matcher skal jeg finne ut om er par uker, men regner med at det ikke er helt krasj.
    Interessant forslag. Har ikke tenkt på F1.1C. Skal se om jeg kan få testet en slik. Har søkt litt rundt på forumet, så audiovector løsningen har jeg notert meg.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg spurt om råd på Oslo hificenter og jfs siden begge selger ML, samt audiocompaniet siden de er importør.
    Jfs anbefalte å prøve ML Stage, og lovte at den var bedre enn Cinema i. På hificenteret anbefalte de audiovector som en god match til Vantage, men la til at de aldri hadde prøvd dette selv... :-?
    Audiocompaniet støttet jfs i at Stage var et godt valg. Men hans erfaring var at ML Fresco i også fungerte meget bra sammen med xstat-paneler, selv om den benyttet en annen teknologi.

Godt at det skal være så lett..... :evil:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •