Alt nytt - anbefaling høytalere kr 12000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Alt nytt - anbefaling høytalere kr 12000

Har bestilt flatskjerm på powerbuy, men mangle fremdeles receiver og høytalere. Budsjettet er ca 10000 på receiver og ca 12000 på høytalere, kan vel justeres litt om nødendig for å få et anlegg med lengere 'levetid'.

Receiveren blir trolig en RX-V1700, men kunne egentlig tenkt meg flere HDMI innganger. Kommentere gjerne dette valget også, om det er OK med et kombo spørsmål i denne tråden.

Ble inspirert av forumet her til å bestille en Oppo DV-980H (bestilt på mandag, hentet på posten fredag).

Føler det er vanskeligst å velge høytalere, og muligens burde større del av budsjettet dedikeres høytalerene. Må dessverre ta litt andre hensyn en lyd, f.eks fargen bør være mørk eller sort (ellers hadde Epos vært aktuelt) og bakhøytalerene kan ikke være for store (har en sofa som fyller hele bakveggen).

Pr i dag heller jeg mot å kjøpe SVS høytalere med SVS-01 foran,ser ut til å være liten tvil om at deres subber er bra, men mer usikker på satelittene. Utseendemessig ligger de litt etter mange andre, men lyd er viktigst.
    Er dette noe av det beste til denne prisen ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    61
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Patos?

Hei

Godt valg av reciver. selv bruker jeg rx-v2700 og er kjempe fornøyd med den!
    Til valg av høytalere til ca 12k vil jeg abefale på det sterkeste å ta en titt på Patos Basic serien. Her er det mulig å finne alle 5 høytalere hvis det er et surround oppsett du er ute etter til rett over 12k. Her er det veldig mye lyd å hente for en forholdsvis liten slant kroner.

Sjekk ut Patos - med fokus pÃ¥ lyd: for å finne nærmeste forhandler.
    Kan anbefales!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller sjekk på club patos..
    Lå noen b-varer der inne, bla noen lyric..
    Club Patos - med fokus på lyd: Nyheter

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg skal komme med ett veldig orginalt (:-D ) forslag anbefaler jeg mine egne PSB GT-1. AVshop.no

Vet ikke om ca 90cm i høyde er for stort. Disse spiller helt rått etter min mening, og er en av de peneste jeg har sett (missliker sterkt alle mulige trekombinasjoner).

Rimelig nye på markedet, fikk veldig god score i Hjemmekino, og per idag har jeg ikke sett noen andre på forumet som har det. Verdt å kikke/høre på iallefall.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tilbakemeldingene.

Skrev kanskje ikke at jeg ser etter suroound system 5.1.

Skal sjekke Patos hos forhandler i Trondheim, har også forespurt om et system sammensatt av B-varer. Kommer også til å lete litt etter tester og omtaler på nett.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •