Patos B510 i hus!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Patos B510 i hus!

Har etter en del lytting og deponering funnet ut at jeg liker disse best.. litt rart egentlig at de som var enkle og rimelige appelerte mest.. jeg synes de faktiskt spiller bedre enn Lyric 402(og der vet jeg det er fler som vil arrestere meg:-D )

Men mine ører likte disse best.

Jeg sitter bare og lurer på om jeg skal bestille en pb10 nsd eller en nad 272 effektforsterker for å få et ekstra løft i lyden

Har ikke råd til begge:cry:

Intermediate HiFi Plumber sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    1,428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ikke rart du liker disse.B-510 er etter min mening ett av de aller beste kjøpene i klassen under 10000,-.
    Men at de låter bedre en 402 er jeg ikke enig i.De går dypere og har mer trøkk i bassen,men er ikke på langt nær så definert som 402.Detaljeringen oppover i frekvensene er jo også på ett helt annet nivå i Lyric serien.
    Jeg har selv hatt 510 i 1 års tid og det er mye lyd for pengene.Har nå oppgradert til 502 MK3 og er storfornøyd selv før de er skikkelig innspillt:-D

510 fortjener forresten noe bedre elektronikk enn NAD.Det bor faktisk ganske mye i disse høyttalerne,og det kommer fram når du kobler på en skikkelig strømsterk forsterker som gjerne også har god oppløsning i toppen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •