nad 218+B&W DM683??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

nad 218+B&W DM683??

Hei jeg skal kjøpe meg nye høytalere. sitter en del å tenker på B&W DM683, hvordan vill di eventuelt spille med 2*nad218?

eller er d noen som har att bra forslag til høytalere til runt den pris klassen som B&W DM683 ligger?

tar gjerne i mot allt av forslag:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vil spille helt greit med bra trykk. Men NAD 218 er ikke en forsterker med sperielt god lyd. Jeg hadde en slik en stund på min B&W 604 s3. Når jeg fikk meg ny Denon 3806 så solgte jeg den fordi da fant jeg ut hvor mye bedre det var å bare bruke reciveren. Jeg mener 683 fortjener bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Biffig
    Det vil spille helt greit med bra trykk. Men NAD 218 er ikke en forsterker med sperielt god lyd. Jeg hadde en slik en stund på min B&W 604 s3. Når jeg fikk meg ny Denon 3806 så solgte jeg den fordi da fant jeg ut hvor mye bedre det var å bare bruke reciveren. Jeg mener 683 fortjener bedre.
    218 blir ikke byttet ut før jeg før jeg har noe som kann åverta med lik my styrke eller mere. kansje jeg må vurdere ett annet merke en B&W

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ta med deg forsterkeren til butikken. Sammenlign med andre produkter de har i der. Da blir det enklere for deg.

Jeg hadde 218 tidligere og de spillte meget bra på min CV! 1515. Men MA Oberon har bedre kontroll på basselementene. Men der var liksom mer "sprut" i NAD'ene. Det kan godt hende at "sprut" = forvrengning.

Lykke til!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •