Jeg skal ha anlegg, og trenger hjelp til å velge utstyr.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Jeg skal ha anlegg, og trenger hjelp til å velge utstyr.

heisann. jeg er en gutt på 14 år som har tenkt til å bruke konfirmasjons pengene på et anlegg. nå for tia sikler jeg litt etter iq serien til kef. det er to alternativer som blir mest aktuelle.1= iq5. 2= iq 3 pluss en sub ca 3-4000kr(cv 12" xtz 12").hvilket av alternativene tror dere gir best lyd. det går mye i hippop rap men det hender ofte at jeg setter meg ned å hører på katie melua liksom. rommet mitt er på ca 10 m2 og med en seng pluss to store skap så for nok ikke anlegge stå opptimalt men jeg har jo ikke no valg heller da forsterker og cd spiller blir nok 640 v2 fra cambridge.

dere kan godt komme med andre forslag men husk det at jeg sliter nok allerede

jeg takker på forhånd for svar:-D

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av easton 93
    heisann. jeg er en gutt på 14 år som har tenkt til å bruke konfirmasjons pengene på et anlegg. nå for tia sikler jeg litt etter iq serien til kef. det er to alternativer som blir mest aktuelle.1= iq5. 2= iq 3 pluss en sub ca 3-4000kr(cv 12" xtz 12").hvilket av alternativene tror dere gir best lyd. det går mye i hippop rap men det hender ofte at jeg setter meg ned å hører på katie melua liksom. rommet mitt er på ca 10 m2 og med en seng pluss to store skap så for nok ikke anlegge stå opptimalt men jeg har jo ikke no valg heller da forsterker og cd spiller blir nok 640 v2 fra cambridge.

til sub ville eg brukt xtz 12"

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    iQ3 og XTZ-subben høres fornuftig ut i et slikt rom. Kjøpte selv en XTZ 8" sub til min bror som har et rom på ca. samme størrelse, og det holder i massevis. Tror faktisk jeg ville gått ned til 10" hvis jeg var deg.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av easton 93

Høres ikke ut som dumme valg det. Men kikk også litt innom bruktbørsen, der kan du få rimelig bra greier for en fin pris. Bare pass på å sjekke at alt er i orden når du skal kjøpe.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tusen takk for svarene. jeg tror det blir iq3 pluss xtz 10". tror dere kef + cambridge er en bra match?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •