SF cremona Auditor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SF cremona Auditor

heisann!

Ser det ligger en annonse ute på sentralen og her, hvor 3 cremona auditor høyttalere selges. Jeg trenger kun 2 og lurer på hva jeg kan få for den 3. hvis jeg eventuelt skulle kjøpe utstyret. Selger da også 1 par stativer og medfølgende kabel til den.

Håper på raskt svar!

Mvh
    Simon Nordeide

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av norpimp
    heisann!

Ser det ligger en annonse ute på sentralen og her, hvor 3 cremona auditor høyttalere selges. Jeg trenger kun 2 og lurer på hva jeg kan få for den 3. hvis jeg eventuelt skulle kjøpe utstyret. Selger da også 1 par stativer og medfølgende kabel til den.

Håper på raskt svar!

Mvh
    Simon Nordeide
    Prisen er 22 for alle 3 noe som er vanlig for 2 ca. Så litt under 10 ville vel kanskje være mulig, 7-8 kanskje. Uansett en bra pris for disse, som spiller fantastisk. Og de ser veldig lekkre ut !!!!

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Leikis
    Prisen er 22 for alle 3 noe som er vanlig for 2 ca. Så litt under 10 ville vel kanskje være mulig, 7-8 kanskje. Uansett en bra pris for disse, som spiller fantastisk. Og de ser veldig lekkre ut !!!!

ser de er å få tak i for 25000,- inkl stativer i både Bergen og enda billigere på østlandet. Er prisen så veldig bra da? vurderer å kjøpe alle 3 for så å selge den ene videre....

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt usikker på prisen, men SF Cremona Auditor er uansett en fantastisk høyttaler på mange måter. Varm og innbydende med god detaljering, samt en evne til å forsvinne helt i lydbildet og brette frem en stor fin scene. Kvinnevokal på disse er en fryd for øret. Men de er ikke de mest allsidige etter min mening, men dette er jo en smakssak.

Har du forresten hørt noe særlig fra Sonus Faber?

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ser de er å få tak i for 25000,- inkl stativer i både Bergen og enda billigere på østlandet. Er prisen så veldig bra da? vurderer å kjøpe alle 3 for så å selge den ene videre....

Får du nye for den prisen ??? Da er det vel ikke billig nei. Da bør du vel kjøpe nye !!!
    Det er litt xtra morro med nye, slik at du får være med innspillingen av de.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kolschtat
    Litt usikker på prisen, men SF Cremona Auditor er uansett en fantastisk høyttaler på mange måter. Varm og innbydende med god detaljering, samt en evne til å forsvinne helt i lydbildet og brette frem en stor fin scene. Kvinnevokal på disse er en fryd for øret. Men de er ikke de mest allsidige etter min mening, men dette er jo en smakssak.

Har du forresten hørt noe særlig fra Sonus Faber?
    Har hørt de minste stativerne, piano grand domus og amati. har så vidt fått hørt disse her, men ble forelsket av domus-høyttalerne. Antar at disse skal være bedre(har lite rom, så bass blir det MASSE av! )

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Leikis
    Får du nye for den prisen ??? Da er det vel ikke billig nei. Da bør du vel kjøpe nye !!!
    Det er litt xtra morro med nye, slik at du får være med innspillingen av de.
    Men er det med økonomien da. Vurderer vincent CD-S6 for en billig penge, da jeg synes den med SF spiller bra. har budsjett på 22 000,- for høyttalere og CD-spiller. Og spilleren får jeg ferdig fikset for ca 4000,- og høyttalerne kan jeg betale for 2 av de maks 15 000,-

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes ikke intro serien til Sf er spesielt gode, men videre opp derimot.

Sf har jo sin måte å spille på så man må finne ut om det passer.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,437
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du spurt hvorfor det er 3 høyttaler som er til salgs og ikke 2 eller 4 ?
    Jeg tror at det kan bli vanskelig å selge bare 1 høyttaler, spesielt når denne er en stereohøyttaler og ikke en hjemmekinosenter. Da er du nødt til å finne noen som har kjøpt et par og har ødelagt en av de to :-?

Du kan også prøve å få to for 15k og la han/hun selge den tredje selv ...

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jerome
    Har du spurt hvorfor det er 3 høyttaler som er til salgs og ikke 2 eller 4 ?
    Jeg tror at det kan bli vanskelig å selge bare 1 høyttaler, spesielt når denne er en stereohøyttaler og ikke en hjemmekinosenter. Da er du nødt til å finne noen som har kjøpt et par og har ødelagt en av de to :-?

Du kan også prøve å få to for 15k og la han/hun selge den tredje selv ...

Grunnen til det er at en matchende center koster 30 000,- og ikke 14 000,- som det koster for 1 høyttaler. Men ser det ann. hvis ikke dropper jeg det. er ikke så desperat at jeg kjøper hva som helst.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •