Budsjettsystem til amatør - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29
    Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

greit det

For min del skal jeg vurdere om jeg vil ha noen Klipsch surround når de har så bra tilbud på Gjøvik, men hvor bodde du Antkrak ?

Burde kunne få bra tilbud på dem de fleste steder da jeg har hørt om flere tilfeller om dette tidligere! kanskje ikke så gode priser som Demo prisene til emtech men fortsatt mye å spare.

Bor du derimot ikke så langt unna gjøvik så syns jeg det er løp og kjøp for en som er på jakt etter Klipsch surround

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor i Levanger, Nord Trøndelag.. Så blir vel litt i frakt

Mail sendt til Emtech.
    Krysser fingrene :-D

De har også en Demobrukt Yamaha RX-V1700. Hvordan fungerer kombinasjonen klipsch+yamaha? Og vil denne klare å dra de greit? (RF82, RS42, RC52, RW10D)

Newcomer Larsemann sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Welcome to L-Sound!

Dette kjøpte jeg i juni, og er kjempefornøyd. Hvis man får gjemt bort sub'en litt, får du tom en fornøyd frue!!!:-D

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Antkrak
    Bor i Levanger, Nord Trøndelag.. Så blir vel litt i frakt

Mail sendt til Emtech.
    Krysser fingrene :-D

De har også en Demobrukt Yamaha RX-V1700. Hvordan fungerer kombinasjonen klipsch+yamaha? Og vil denne klare å dra de greit? (RF82, RS42, RC52, RW10D)
    Jada den klarer fint å dra Klipschene til over hva som er behagelig for å si det slik, Men Jeg ville sett om jeg kunne fått noe større høytalere bak og i senter, kanskje 62 senteren og 62 frontene med 52 bak....
    på subb fronten så er det mange andre aktører som gir kanskje vel så mye for pengene enn Klipsch.

RX-V1700 er en bra reciver det, om du får et tilbud på den så er det et godt kjøp, vurdert den eller Denon selv men ser faktisk ut til at det blir stereo på meg frammover, veldig usikker da men.

Du får legge ut litt bilder osv på forumet her så vi får se hvordan det går

( jeg nevner det med mindre fronter og større senter fordi det er gunstig å ha samme typen elementer i front rekka, bak er det mindre nøye men litt futt i bakkanalen er jo kult )
    Hvilke subber jeg syns du burde se nermere på, SVS og XTZ er jo bra.
    Ikke vær blind for andre merker hvis du får en veldig bra pris på Klipsch subben så slå til.
    forrøvrig syns jeg både Velodyne og Focal har bra subber også. (av de merkene jeg har hørt vil jeg trekke fram de fire)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg bestilt RF62, RC52, RS42 og RW10D fra emtech!

Litt små er de, men holder vel til mitt bruk. Vurderte å kjøpe kun RF82 og den stativhøyttaleren, for å senere bygge på videre.. Men RF82 var allerede solgt og dette hadde blitt en mye dyrere samt plasskrevende løsning. Alt i alt bør jeg vel være fornøyd med 30% rabatt.

En stor takk til alle som bidro til at jeg kom i mål !

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

joda

Da har jeg bestilt RF62, RC52, RS42 og RW10D fra emtech!

Litt små er de, men holder vel til mitt bruk. Vurderte å kjøpe kun RF82 og den stativhøyttaleren, for å senere bygge på videre.. Men RF82 var allerede solgt og dette hadde blitt en mye dyrere samt plasskrevende løsning. Alt i alt bør jeg vel være fornøyd med 30% rabatt.

En stor takk til alle som bidro til at jeg kom i mål !

Skulle bare mangle du må gi oss en feedback på hvordan du liker det når du har fått det og utover i innspillingen da, (trenger en del innspilling).

Kan nok hende det ikke er så stort som du kunne tenkt deg men hvilken reciver faller valget på ?
    Det avgjør jo en del nå, dessuten så vil du i stereo kunne bruke sub til og da er forskjelden på 62 og 82 mindre med en gang.
    Eneste var at jeg ville selv valgt 62 centeren, men det hadde de vel ikke på tilbud?

Jeg er spess spent på hvordan du liker subben, har ikke hørt akkurat den i oppsett tidligere.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    73
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har laget en egen tråd under receiver/forsterkere.

Spekulerer på denon avr 2807 eller onkyo TX-SR 705

Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvis du vil ha

Har laget en egen tråd under receiver/forsterkere.

Spekulerer på denon avr 2807 eller onkyo TX-SR 705

Jeg har akkurat slått til på en brukt 2807 nå som jeg får i løpet av helgen en gang, jeg har planer om å ha ekstra effekt til frontene kanskje senter men time wil show

Det er hvertfall en bra "hjerne" i det hele, ellers så hadde jeg tenkt på Yamaha 1700 eller 2700 brukt eller kanskje en HK.

Onkyo vet jeg ingenting om, og Pioneer var jeg ikke så begeistret for.

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Jeg har akkurat slått til på en brukt 2807 nå som jeg får i løpet av helgen en gang, jeg har planer om å ha ekstra effekt til frontene kanskje senter men time wil show
    Kjekt med nytt også da, og mye snadder til en rimelig peng med den forsterkeren nå som den er en utgående modell.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •