Anbefalinger/Tips på budsjett system?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefalinger/Tips på budsjett system?

Hei, etter ett heller dårlig første inntrykk med mitt nyinkjøpte Samsung HT-XQ100 har jeg tenkt tanken på å kjøpe et annet sourround system.
    Jeg er avhengig av trådløse bakhøytalere, og budsjettet ligger på rundt 5000 kr, kanskje litt mer hvis det er noe som frister.

Er det noen som har noen anbefalinger? Evt. gode sider for å lese tester etc?

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Interrex
    Hei, etter ett heller dårlig første inntrykk med mitt nyinkjøpte Samsung HT-XQ100 har jeg tenkt tanken på å kjøpe et annet sourround system.
    Jeg er avhengig av trådløse bakhøytalere, og budsjettet ligger på rundt 5000 kr, kanskje litt mer hvis det er noe som frister.

Prøv Logitech's Z-5450
    http://www.logitech.com/index.cfm/sp...s/229&cl=no,no

Ellers har du Z-5500 som har ledning til bakre.. Disse er billig og bra..(Til prisen assa)

Intermediate longbow sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    956
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Interrex

Komplett.no - Sony Hjemmekino anlegg DAV-DZ810W Trådløse bakhøyttalere, 1280W, HDMI ut
    Komplett.no - LG LH-W760IA Hjemmekino, Trådløs 700W forsterker, HDMI, Sort

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •