Infinity Beta 20 eller B&W DM600?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Infinity Beta 20 eller B&W DM600?

Infinity Beta 20 eller B&W DM600-S3 / B&W DM686 ?
    Eventuelt andre anbefalinger i samme prisklasse?
    Noen dårlige erfaringer med nevnte modeller?
    Skal brukes på pcrommet til variert musikk, som sekundærannlegg med en gammel NAD AV316.

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beta 10 ble ihvertfall testvinner blandt en del bokhyllere (Klipsch, KEF, Audiovector, Monitor Audio, QLN) i Lyd og Bilde og jeg vil tro Beta 20 ikke er noe dårligere.

"Beste allrounder" var vel grunnen til at den vant.. og det passer vel til "variert musikk"?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom HFK og hørte på B&W DM686 og DM685 i dag. Hørtes akseptable ut de, men det ble fort klart at 685 er vel verdt den ekstra 1000-lappen. Om det blir B&W ender jeg nok med 685.
    Er litt usikker på plasseringen også, de blir stående på hver side av en CRT-monitor, og ganske nær. Vet noen om disse B&W er magnetisk skjermet, eller om det vil bli trøbbel med forstyrrelser på skjermen?

Hørte også på PODSPEAKERS MiniPod, men ble ikke helt klok på de - finner ikke de rette ordene for å beskrive de annet enn at de virket litt snåle.

Fant ikke noe sted å høre på Beta 20 (noen som vet om butikker man kan få hørt på de i Oslo?), men tar sikte på å høre på de også før jeg bestemmer meg. Hvis pris gjenspeiler kvaliteten bør beta 20 matche med DM685.

Om noen her allerede har hørt både beta 20 og DM685 (eller 686) er jeg veldig interessert i å høre litt om konklusjonen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •