Min PB 12/2 er død :(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 15 av 15
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Min PB 12/2 er død :(

Hei! Min kjære SVS PB12/2 døde i dag morres . Den Levde fin fint igår kveld, spilte musikk ikke høyt med tanke på jeg har naboer, men i dag tidlig ville den ikke spille,, merka et stort savn,, Bassen var borte . Jeg prøvde å skifte sikring uten hell. Det lyser bakpå den så den har strøm, men vil ikke levere noe lyd what so ever,, jeg har prøvd en annen sub for å se om det var preout'n som var fuck, men det var det ikke,, den sub'n fungerte fint..

Den er ikke mange ukene gammel. Så jeg er litt trist,, Er et pes å få sendt den inn igjen på rep.. men jeg må jo sikkert bare gjøre det,, noen som har noen smarte ideer på hva det kan være ?.

Hilsen en Frustrert SVS eier

Newcomer arnie sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært ute for det samme en gang og var meget frustrert,men jeg hadde bare kommet inntil volumjulet "gain" på subben når jeg slo den av.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnie
    Jeg har vært ute for det samme en gang og var meget frustrert,men jeg hadde bare kommet inntil volumjulet "gain" på subben når jeg slo den av.
    Hadde det bare vært så vell så .. Hvordan blir det gjort hvis det ryker ting ?.. Må jo helt sikkert sende tilbake,, men det er jo mye pes. Funker vel sikkert ikke å levere til nærmeste Radio og tv repratør ?.. Mister sikkert garantien hvis jeg gjør det ?

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt 2 suber som har blitt ødelagt, i begge var det noen kondensatorer som var ødelagt, måtte desverre sende dem in til rep, heldigvis var det garantisak.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Jeg har hatt 2 suber som har blitt ødelagt, i begge var det noen kondensatorer som var ødelagt, måtte desverre sende dem in til rep, heldigvis var det garantisak.
    Uff ja,, Da blir jeg uten Sub lenge sikkert.. Er det jeg som må betale frakt begge veier ?

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BromZ
    Uff ja,, Da blir jeg uten Sub lenge sikkert.. Er det jeg som må betale frakt begge veier ?
    Nå har ikke jeg SVS, men frakt betales bare til såvidt jeg vet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razortec
    Nå har ikke jeg SVS, men frakt betales bare til såvidt jeg vet.
    Oki! Jaja da får jeg prøve å få sendt dette beiste da.. Angrer nå på at jeg ikke har en mindre sub hehe...

Intermediate tazzat sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt sikker mulig å skru ut forsterkeren og bare sende den.
    Snakk med di på Lsound så fixer det seg.
    Du betaler for frakt når du sender den inn,legg med kvitering og kontonr. så får du tilbakebetalt dette.
    Ved godkjent reklamasjon(garanti) dekker selger for feilretting ink. frakt begge veier.

Intermediate atle99 sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    921
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har byttet forsterker i min pluss/2. Bare ring og avtal det med lsound først.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atle99
    Jeg har byttet forsterker i min pluss/2. Bare ring og avtal det med lsound først.
    Ok håper det løser seg sånn.. Ringer etter jobb idag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare si at Lsound har den beste kundeservicen jeg har vært borti.. jeg sendte mail igår,, og idag tidlig sendte de ny forsterker i posten .. Jeg trodde dette kom til å bli en lang å fæl afære ..

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er sikker på at det er forsterkeren? Har du sjekket om elementene er sprengt?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AnaXyd
    Du er sikker på at det er forsterkeren? Har du sjekket om elementene er sprengt?
    Kan ikke skjønne at det kan være mulig. Får uansett ny forstrerker i posten snart.. Hvis ikke det funker så må det jo være noe annet,, men kan ikke skjønne at det er noe annet.

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å press inn elementene forsiktig og hør om du hører noe skraping. Om du har svidd dem skikkelig, så er det ikke sikkert du får rørt dem i det hele tatt. Men prøv, så finner du iallefall ut om dem er sprengt. Du har sikkert peiling på dette selv, men tenkte å nevne dette for å være hjelpsom med noe, hehe. :-) Håper dette går bra! Lykke til.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Prøv å press inn elementene forsiktig og hør om du hører noe skraping. Om du har svidd dem skikkelig, så er det ikke sikkert du får rørt dem i det hele tatt. Men prøv, så finner du iallefall ut om dem er sprengt. Du har sikkert peiling på dette selv, men tenkte å nevne dette for å være hjelpsom med noe, hehe. :-) Håper dette går bra! Lykke til.
    Virker ikke som de er sprengt.. finner det ut når jeg tester den nye forsterker'n.. Jeg har ikke tyna sub'n noe heller så det er veldig rart om de er det. De fra L-sound trodde det var forsterker'n som hadde tatt kvelden, og at det var strømnettet mitt sin feil. Jeg har ikke noe overspenningsvern på den,, burde kansje gå i innkjøp av en sånn. Men jeg takker for all hjelp jeg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •