Zu Druid mk4 er nå kommet i hus - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 68 av 68
    Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lokie
    Alta er jo enn meget sentral plass i landet så dette bør jo gå fort:???:

Nåvel.. det tok kortere tid å sende 40Kg høyttaler fra Tyskland enn en liten Zu kabel fra Alta. (Dette gjelder også CD plater fra japan...)

Du må huske på at deler av strekningen så fraktes posten på reinsdyr og slede. Er du virkelig uheldig så kan noen av disse firbeinte være syke og da tar det fort noen dager ekstra.

Så her må du smøre deg med tålmodighet.

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, selv hurtigruta er kjappere enn posten der oppe ifra. Men vi kan jo ikkje påstå at regjeringen gjør noe for å orde opp i infrastrukuren her i landet. Så eg har nå påført meg 2 lag blå Swix med tålmodighet og satser på at det ikkje forekommer noe sykdom i rein flokken og håper at dem nå har skaffet seg snøskuter i postvesenet

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er høyttalerene kommet i hus og eg her følgende spørsmål? Høyttalereutgangene bakpå forsterkeren min har 4-8-16 ohm det nye høyttalerene har 12, hvilke utgang bruker eg :?:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis! endelig.. Du er nok safe med å bruke 8ohm, det er jo det folk vanligvis har..Som feks meg.. Bare spøre hvis du trenger tips/trix

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, har nå beveget meg ut av huset å latt ting stå å gå hjemme så bikkjen får høre litt musikk og eg får spilt inn HTene kjappere
    Sokkelen er knekt på den ene HTen men den er festet med 4 skruer så eg håper på å få en ny tilsendt slik at eg slipper å retunere dem får å få det fikset:-( Ellers e eg ganske fornøyd med lyden eg selv uten innspilling, kan være p.g.a. at eg har brukt bakhøttalerene til musikk i stuen d siste 3 ukene, B&W 601 S3 imponere meg ikkje mye så d var kjekt med litt lyd igjen.

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jippi

Vendur.no sender ny sokkel. Den er alt på vei i posten så nå skal alt bli så bra
    Har fått spilt en del på høyttalerene nå og blir mer og mer fornøyd, var litt bekymret for at det ville bli litt dårlig med bass men dem overrasker der.
    D er en fryd å høre på live innspillinger, går da helst i rock og blues. Men har også hørt en del på Katie Meluha platene til damen og likt ka eg hørte der ogsåops: Rekner med at dem bare blir bedre og bedre med mer innspilling så det blir mye musikk fremover :-D Noe bruk av 60 dagers retur retten tviler eg alt på at det blir, så frykter eg må lære meg å tørke støv av dem:???: Sort høyglans, fint å se på men krever reingjøring.

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Swiffer Duster blir din nye bestevenn!
    Fint å høre at du er fornøyd, de går jo rimelig dypt da, ruller ikke av før ca 35hz, ganske imponerende mtp at de bare er 16cm dype..det blir ny center neste gang da? knakendes god den centeren..

Active Lokie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    det blir ny center neste gang da? knakendes god den centeren..
    Tviler på d, klarer meg med B&W ene til hjemmekinoen så holder eg meg til rein stereo i stuen.

Men kanskje d blir oppgraderinger til Zu Definition :twisted: tipper eg hadde fort vært singel da:roll: Sa ingenting om kjøpet av Zu druid til henne før hun måtte hjelpe meg med å bære dem inn fra bilen, hun tok d rimlig fint så d er jo alltids en mulighet for at d går bra neste gang også:???:

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •