Dynavoice F6 eller S-4/5 som bakhøytalere?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice F6 eller S-4/5 som bakhøytalere?

Hei.
    Lurer på om jeg skal kjøpe F6 som bakhøytalere, eller om jeg skal koste på meg S-5 + stativer?

Intermediate Muffinman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ihvertfall gått for et par F-6 bak. Dessverre fikk jeg et høytalerpar som var defekte, og disse tok knekken på receiveren min. Således har jeg ikke fått testet hvordan det låter enda. Imidlertid er ny receiver på plass, så nå venter jeg bare på et par F6 som virker. Link til den uheldige begivenheten:
    http://avforum.no/forum/generell-chi...a-jeg-sur.html

Og en annen som omhandler akkurat det du spør om her (søkefunksjonen er fin):
    http://avforum.no/forum/hoyttalere/5...e-god-ide.html

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde dette oppe til vurdering for et par mnd siden. Bestilte begge for å ha til et 7.1 system senere. Har forsøkt begge som bakhøyttalere i 5.1 og holder med F6. Gir litt mer moro synes jeg. Ting blir litt kraftigere og det er litt lettere å få med seg surroundbegivenhetene i mine ører hvertfall.

Men det kommer jo an på hva du er ute etter da. Sånn designmessig for å kompletere et fullt anlegg tror jeg det ville blitt finere med S5 hos meg hvertfall, dersom jeg skulle hatt det fremme i et 5.1-oppsett. Pianolakken på F6 er lekker, men passer liksom ikke helt inn med den matte svartnyansen til de andre Dynavoicemedlemmene. Sånn plassmessig blir det nok ikke store forskjellen dersom du skal ha de på stativ. S5 tar, med stativer, ganske stor plass de også.

Hvilke fronter og center har du forresten?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •