Noen som har 2x XTZ w10.16 her?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har 2x XTZ w10.16 her?

Heisann!

Jeg har 2 av disse subbene og de gir meg mange timer med musikk glede, men jeg tror jeg kan få de til å spille litt bedre!

Hvilke innstillinger bruker dere på disse? føler at det i noen områder ikke kommer noe bass mens i andre områder er det mye!
    Hvis dere lurer på hvordan de er plassert kan dere ta en kikk på profilen min.

Håper på noen behjelpelige kommentarer:-D

Intermediate AnaXyd sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette lurer jeg også på, så jeg slenger meg på her!

Intermediate marius_arnesen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Halla, jeg har bare en slik sub, men ellers så ligner anlegge våres egentlig litt, begge har H/K forsterer og begge har Dynavoice høyttalere.

Men jeg lurer egentlig litt på hvordan du har stilt det inn jeg? for jeg merker noe av det samme bare at jeg har 1 sub istedenfor 2.

Selv så har jeg volum på subben to hakk under midten, og phase på 0 samt delefrekvensen på 60hz til frontene og 80hz til resten av høyttalerne. og LFE LP FLT har jeg satt til 120hz. (vet ikke om det heter det samme på reciveren din) jeg har også plugge igjen høyre bassport som du har, jeg bruker heller ikke lowpass eller equaliseren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ikke så veldig inne i det du skriver derops: men jeg har den ene subben på phase 0 mens den andre er stillt litt over halveis, altså rundt 100-110 grader, det funker best for meg nå... Jeg har stereo reciever så jeg kan ikke stille inn fordelingen på recieveren desverre...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •