Hva skjer med Dynavoice?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva skjer med Dynavoice?

I løpet av de siste månedene har jeg sett flere og flere nettbutikker droppe Dynavoice ut av sortimentet, og blant annet Komplett har voldsomme leveringsproblemer...et par S-4 jeg har i bestilling har blitt utsatt fra 13. juni til 8. august.

Hva er det som skjer her, har de problemer med produksjonen, sliter økonomisk, eller kolliderer lastebilene? Jeg ville nesten gjette på at grunnen til at butikkene velger å droppe merket er at produsenten rett og slett ikke er pålitelig, leverer ikke det de sier de skal levere, men det blir ren gjetning fra min side.

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, si det. Du kan jo spør eks-mentor i "Farmen" - han har mye innsikt i Dynavoice vet jeg - bl.a. produksjon i østen:
    Frode Ertzeid, Søgne, 90679122

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde også en bestilling inne hos komplett på M65, C6, S6 og F6 og fikk mine høyttalere utsatt og utsatt. Bestilte de litt før deg om jeg ikke husker feil. Sendte de til slutt en mail og lurte på om de hadde noen kontroll i det hele tatt på hvordan det lå an med bestillingen. Svaret var at de hadde ingen anelse og jeg kunne få ut de høyttalerene som var inne på lager.

Fikk et sabla bra pakketilbud på greiene, og luktet litt lunta når det aldri kunne bli komplett pga utsettelsene. Når jeg spurte om et pakketilbud på andre høyttalere fikk jeg nesten ingenting avslag. Så de vet nok at høyttalerene ikke går an å få ut og gir god pris på de. Gikk også inn på sidene deres og da var noen av høyttalerene borte fra sortimentet.

Endte med at jeg avbestlite hele greiene, satte inn en bestilling hos Fynda.se, hentet høyttalerene i Stømstad på Poste restante og dro hjem å monterte opp opplegget. Veldig fornøyd med høyttalerene litt sånn OT.

Virker som om det er kun de Dynavoice-importørene som fokuserer nesten kun på Dynavoice og et par andre merker som kan få tak i disse..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle akkurat til å lage en tråd for dette jeg også. Er veldig nysgjerrig på hvorfor Dynavoice ser ut til å forsvinne totalt, samtidig som det virker som de har solgt veldig bra i det siste. Jeg kjøpte et sett med F-6 før jul, og er veldig fornøyd! Så skulle jeg bestille C-4 (centeren) på nyåret, og alle nettbutikker var utsolgt. Jeg la inn ordre, men måtte til slutt slette den fordi levering bare ble utsatt og utsatt helt til varen forsvant fra sortementene.
    Jeg har startet å jobbe på en Datakjeden-butikk, og plutselig en dag så kom jeg over høytaleren innerst i hjørnet på lageret Når man så får den til innkjøpspris så kan det jo ikke bli bedre!

Men nå er jeg ute og leter etter surround-høyttalerene (S-4), og de virker like umulige å få tak i, og disse har jeg sjekket at vi ikke har på lageret i Datakjeden heller..

Noen som vet et sted disse kan skaffes, og hvorfor det plutselig er så vanskelig å skaffe Dynavoice?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tipper det er enklest å bestille fra Sverige. Dersom du har muligheten til å dra over å hente de blir det nok en bedre pris enn om du bestiller fra et annet sted i Norge også.

fynda.se bestilte jeg mine Dynavoice fra. Tok 2 dager før de var på plass og jeg fikk hentet de i Strømstad.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    919
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt ot menmen, her er en litt artig tråd hvor dynavoice ble kjøpt eg målt, litt artig hva lyd og bilde sa om høyttaleren og hva målingen viser :P målingen er på side 5.
    Gulvstående høyttalere, max 2000 kr/paret?

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette betyr vel at jeg snart kan ta "blodpris" for det paret med S-4 og den C-4 som jeg har stående på jobb, ubrukt :twisted:

Er forresten ikke F-6 å finne hos en del nettbutikker heller, eller er det jeg som tar feil?
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Dette betyr vel at jeg snart kan ta "blodpris" for det paret med S-4 og den C-4 som jeg har stående på jobb, ubrukt :twisted:

Er forresten ikke F-6 å finne hos en del nettbutikker heller, eller er det jeg som tar feil?
    Hehe, jeg har nye F-6 stående på jobben, så da kan vi jo bytte

Angående å dra til Sverige å hente så er det rimelig uaktuelt, med tanke på at jeg nettopp har flytta til Bergen. Noen som har tips til andre surround-høyttalere til en grei penge som kan matche de svarte dynavoicene jeg har i front og center? Noen som har erfaring med trådløse surroundhøytalere forresten?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •