Dynavoice M-85 pakke i Dark Cherry 820 Watt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice M-85 pakke i Dark Cherry 820 Watt

Driver å ser på høytaler systemer her! til min yamaha rx-v659
    Hva synes folk om dynavoice, er det ett bra merke man kan stole på!
    Har sett på det følgende settet over
    Sub skal kjøpes senere da jeg får mere penger

Synes det høres lovende ut, etter jeg har drevet å lest, hva mener dere?

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dynavoice er så absolutt et godt merke. De er godt bygget (det merkes på vekten) og elementene er av god kvalitet. Får mye for pengene med Dynavoice. Mer enn hva du får med Proson vil jeg tro. Dynavoice M85 er jo egentlig ganske lettdrevne, men det kreves litt kraft for å få utnyttet deres fulle potensiale. Dersom du har muligheten til å biampe på din yamaha reciever så skulle nok det gå bra. Anbefaler 10" eller 12" til xtz når du skal kjøpe sub.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker for svar
    Hvis bi amping betyr å bruke 2 andre kanaler på forsterkeren så man bruker 4 istedenfor 2 på de høytalere, så trur jeg ikke det går
    men har det lille mye å si... har jeg veldig mye større utbytte å hente av å kunne ha gjort det

også ser jeg at pakka og sånn er 1500 kroner billigere i sverige, lønner det seg å kjøpe derfra eller går det opp i spinninga med frakt derfra, toll osv?

takker for svar

Newcomer Oyfinn sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    268
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må sjekke nærmere om du kan biampe. Får mye igjen for det. Klarere og mer presis bass. Vet at det ikke funket på forgjengeren RXV 657, men jeg syns å ha lest at det virket på din. Undersøk nærmere er mitt tips. Ingen krise om du ikke kan biampe. Du har jo uansett muligheten til å spe på med mer kraft senere (effektforsterkere)

Vil anbefale deg å kjøpe høytalerne i sverige. Jeg støtter vanligvis norske bedrifter, men her er det MYE penger å spare. Fynda.se sender fraktfritt i sverige. Faktisk sender de BARE i sverige. Forutsetningen er at du kan hente pakken på nærmeste postkontor i sverige. Kanskje mest aktuellt som du bor på østlandet (ikke vestlandet som meg:-() Om jeg ikke tar helt feil så er det ikke toll på hifi-produkter. Men her er jeg ikke helt sikker. Tror jeg har lest det et sted. Kanskje noen kan bekrefte/avkrefte dette?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •