Dynavoice M-65 eller DF-5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice M-65 eller DF-5

Hei

Planlegger å gå til innkjøpt av et par nye fronthøytalere. Rommet er ca. 3,5x3,5m og brukes for det meste til film. Budsjettet er (som alltid) ganske stramt, og de høytalerene jeg har sett på til nå er Dynavoice M-65 og DF-5, pluss et par andre, men jeg problemet mitt er at jeg ikke vet hva jeg skal velge. Så håper at noen her kan hjelpe meg. Finnes det noen andre dere vil anbefale så spytt det ut, prisklassen er på rundt 3000 +-

Takker for hjelp!

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

-med litt godt med forsterkerkraft syntes jeg M65 spiller ufattelig bra til prisen. Jeg betalte 1700 ellerno hos Jmdata.as - Brukte og nye datamaskiner/utstyr -og skal du finne noe som spiller like bra som dette til den prisen, . er du sanneliig god. Jeg kjører disse opp mot et Nad effektrinn på 2 x 150w 8ohm...blabla... og en Nad 743V2 som fortrinn. For litt extra bunndrag bruker jeg en xtz 99w12, og skal sannelig handle en til i løpet av sommeren.

Rommet mitt (stua) er bare en ca 25m2 og det fungerer ganske så bra!

Lykke til med valget ditt, men heller kjøp noen rimlige høyttalere og legg litt mer vekt på forsterker enn mange uerfarne gjør.

Med en eltax fra komplett til 1900,- spiller faktigst alt dårlig (Ræva)

Nå få jeg nok svi fra eltax-tilhengerene!

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-Fi Klubben :: Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: VE-8F kan anbefales til den prisen
    di spiller bra selv med liten forsterker da har du jo litt penger til og kjøpe CDer og/eller DVDer til og teste dei

Newcomer R-M-I sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv har jeg Dynavoice M-65 i stuen sammen med en Jamo E8 Center og Jamo E8 Sur-høyttalere..+ 2x Jamo 6510 Aktive Sub'er. Om jeg skulle tatt valget i dag, hadde nok det falt på M-65'ene fortsatt.... spiller UTROLIG bra til prisen, og krever ikke VERDENS største forsterker(selv om det er en GOD idè å investere i litt power når du først er i gang).. Kan i allefall skrive under på at det lyder MEGET bra i stuen, og det er et valg jeg ALDRI kommer til å angre på at jeg tok

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar.
    Visst jeg kommer til å kjøpe nye høyttalere så vil det bli M-65, men jeg for se hvordan budsjettet ligger an : )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •