Hva kunne egne seg i dette oppsettet?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva kunne egne seg i dette oppsettet?

Heisann.. Jeg har litt problemer med å få fremhevet bassen i stua mi. Stua er stor og jeg har Mission 782 2-veis høyttalere som er bi-amp'et med Pioneer vsx1016. Lydkilde er pioneer dv-490(eller hva det nå het DVD/CD-spiller, bruker recieverens interne DAC (coax fra spilleren).

Stua har 2 store panoramavinduer, og det er foran Vinduet jeg hører bassen best! problemet er at jeg ikke sitter der

Er det høyttalerne som er for små? Forsterkeren som er for slapp i fisken? elendig lydkilde?

Tanken har satt meg i retning sub, men den må ikke ødelegge for musikken, da jeg synes anlegget mitt spiller veldig godt, med unntak av bassen.

Hva burde jeg her tenke på hvis jeg skal velge sub? Jeg har av en eller annen grunn tro på at desto større elementet er, desto mindre egnet er den for musikk.. da dette er det som er hovedbruksområdet, skal ikke dette ødelegges. Mulig jeg har vrangforestillinger her, men hva vet jeg

Kom gjerne med konkrete tips til SUB hvis dette kan være løsningen. (Har prøvd Kef PSW2500 og ble ganske imponert faktisk). prisleiet 3-6000,- håper jeg bør holde.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    ska du ha deg en sub saa kan du kansje ta en titt på SVS og XTZ... har faatt mye bra kritikk her paa forumet... bare sok litt saa finner du masse!

SVS importor: Welcome to L-Sound!

XTZ importor: Surround.no

men er jo ogsaa andre subber som er verdt å se på (hviss du vil gaa for en subb da..)

lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •