infinity renaissance 90

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

infinity renaissance 90

Go dagen go folk.
    Er der noen som kan gi meg ein pris for eit par strøkne 99mod Infinity Renaissance 90? Lure på ka eg må rekna med å betala.
    Og om eg gjere ein goe deal med å skifte ut Audio Pro Avantek Nine med disse?
    Må bare komma med innspill om andre høyttalere som er verdt opmerksomheten til mellom 10-20 000..
    Kjøre Hegel sitt forsterkar sett, h2a..

mvh
    Bjørn Andre`

Active Dr. Hi-Fi! sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husker jeg ikke helt feil kom disse rundt 92 og var dyre saker. I dag tipper jeg du må ut mer rundt 15K (kansje litt mer) for ett fint par. Når det kommer til forsterkerkraft så trener disse MYE, og jeg er redd for at Hegelen din blir i knappeste laget for å få utnyttet kapasiteten i disse høyttalerene. Dette gir imidlertid bare en åpning for videre oppgradering:-D Med den rette elektronikken låter disse fantastisk. Dag Johnsen her på forumet hadde disse tidliggere, så du kan jo sende han en PM med de spørsmålene du måtte ha.

Newcomer kmell sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Wink Infinity Renaissance 90

Det finnes tre utgaver av denne høyttaleren, lys og mørk eik og en SE utgave i svart pianolakk. Dag Johnsens høyttalere lever i beste velgående hjemme hos meg. Kjøpte min SE utgave for 18k, vanlig utgave må en vel regne med ca 15k for. Fantastisk mellomtone på høyttalerne, litt kresne på hva en kobler til...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •