SVS 20-39 PC plus

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SVS 20-39 PC plus

Har tilbud om å få kjøpe en SVS som i overskriften. Ironisk nok forsvant den gamle ut fordi den var for stor.

Lurer på et par ting

Hvilken "kasse" kan denne sammenlignes med? PB 12/plus?
    Må antakelig plassere den på en langvegg, skal dette gå bra? Små sjanser for hjørneplassering.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate kakehode sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    20-39 Plus skal ifølge SVS tilsvare PB12 Plus ja, men jeg vil absolutt anbefale hjørneplassering! Den er tross alt en meter høy, så den stikker seg fort ut i landskapet. Plassert i et hjørne derimot gjemmer den seg betraktelig bedre bort. Min CS 20-29 Plus låter også langt bedre plassert i et hjørne.
    For all del, dette kan være forskjellig fra rom til rom, men hos meg ihvertfall er den (når plassert i et hjørne) langt lettere å kalibrere og den ganske enkelt fyller rommet med dypbass, og akkurat det resultatet klarte jeg aldri å reprodusere med noen annen plassering, da ble det plutselig et spørsmål om å finne sweetspot, kalibrere deretter og i det hele tatt...

Nei, fjern det du må og gi den et hjørne

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greier å "gjemme" den bort bak en hjørnesofa, men rommet er ikke laget for lyd. Har ei vinkelstue som etterhvert skal bli firkantet/avlang, men enn så lenge må jeg prøve på langveggen.

Er litt usikker siden den blir stående relativt nær sitteplassen min også, men får heller glede meg til ombygging. Har for så vidt sagt til mannen som selger at jeg skal ha den, så det er vel ingen vei tilbake...

Og om det skjærer seg helt regner jeg med at det skal gå glatt å bli kvitt den igjen.

Takker for info :-)
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •